הערב: משמרות מחאה מול בתיהם של שרי הבית היהודי והליכוד

תושבי עמונה דורשים משרי הבית היהודי והליכוד להעלות מחר את חוק ההסדרה בועדת השרים לחקיקה. משמרות מחאה נערכות בשעה זו מחוץ לבתיהם של השרים יריב לוין, אופיר אקוניס, גילה גמליאל, מירי רגב, יובל שטייניץ וזאב אלקין

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 29/10/16 20:33 כז בתשרי התשעז

הערב: משמרות מחאה מול בתיהם של שרי הבית היהודי והליכוד
מול ביתה של השרה מירי רגב (מטה המאבק עמונה), צילום: מול ביתה של השרה מירי רגב (מטה המאבק עמונה)

מטה המאבק על עמונה עורך הערב משמרות מחאה מול בתיהם של שרי הבית היהודי והליכוד. מטה המאבק פרסם הודעה כי "נגמר הזמן לדיבורים הגיע זמן המעשים. ביום ראשון הקרוב ייפתח מושב החורף של הכנסת. נותרו פחות מחודשיים להציל את הישוב עמונה מהרס טוטאלי זה בידיים של חברי הממשלה והכנסת". תושבי עמונה דורשים משרי הבית היהודי והליכוד לוודא שחוק ההסדרה יעלה מחר, עם פתיחת מושב החורף, בוועדת השרים לענייני חקיקה.

"זה הזמן שלנו לצאת מהבית, להגיע לבתיהם של השרים ולדורש מהם: תצילו את הבית של תושבי עמונה! תמלאו את השליחות שלמענה נבחרתם! תעמדו בהתחייבויות ובמילה שלכם!" נכתב בהודעה שהוציא מטה המאבק. "בואו נחזק אותם - שלא יתקפלו ברגע האמת"

משמרות המחאה יתקיימו מול בתיהם של השרים נפתלי בנט, איילת שקד, יריב לוין, אופיר אקוניס, גילה גמליאל, מירי רגב, יובל שטייניץ וזאב אלקין. כתובותיהם של השרים פורסמו והופצו בקבוצות הווטסאפ ובין פעילי המאבק.

(צילום: מול ביתו של השר לוין, מטה המאבק עמונה)