הסתה פרועה נגד איילת שקד, בעקבות דחיית ההצבעה על חוק זכויות חד מיניים

בעקבות דחיית ההצבעה על חוק זכויות חד מיניים, בשבוע האחרון אנשי הבית היהודי, ובעיקר יו"ר הסיעה, ח"כ איילת שקד, נחשפו להסתה פרועה, שכללה השוואה לנאצים, קללות ונאצות

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 08/12/13 10:34 ה בטבת התשעד

הסתה פרועה נגד איילת שקד, בעקבות דחיית ההצבעה על חוק זכויות חד מיניים

בשבוע האחרון הבית היהודי ויו"ר הסיעה, ח"כ איילת שקד, "זכו" להסתה בלתי פוסקת בשל עמדת המפלגה לשוויון עבור זוגות חד מיניים מבלי לתת הכרה לנישואיהם.

ההתקפות הגיעו בצורה חריפה גם לדף הפייסבוק של ח"כ שקד, שם חלק מהגולשים לא בחלו בהסתה ובהשוואה למעשי הנאצים. כך, למשל, אייל ברומברג כתב: " חבל שקודם היו הנאצים ורק אז באה מפלגת הבית היהודי, היו יכולים ללמוד מכם על גזענות יותר מתוחכמת ושקטה. אולי תייעצו לרוסיה איך עושים את זה הומני יותר ולאט לאט". אורי חייט טען כי, "גבלס היה גאה בך" וחנן סוויסה ציין כי "השלב הבא של שקד" הוא תמונה עם אנשים במדי גטו.

והיו גם סתם תגובות נאצה אחרות: אבי אסלן: "ואם זה הולך כמו כלבה ונובח כמו כלבה, זו כנראה כלבה". ניסן מחבש: "איילת, תחזרי למאורה שלך". ליאור שרעבי: "לא מגיע לך לחיות במדינה נאורה, עם אנשים משכילים שהוציאו אותך מהחור הזה שנקרא דת ונתנו לך לחיות חיי חופש. מגיע לך בעל מכה, חיים מלאי עוגמות נפש, לדעת שתפקידך להשריץ ילדים ולסתום את הפה, לחיות בכלא הזה שאת מתרצת כסיבה לגזענות והשפלה של אזרחים טובים. את פשוט צבועה, כל מה שאני שונא באנשים זו את, את מייצגת את כל הזבל של המדינה שבגללו אנשים טובים בורחים".

רון בכר כתב כי ”ה-**** החולניים בבית היהודי לא רוצים לתת הכרה רשמית הכל בשם חולי הנפש והדת המסריחה שלהם והאמונה בחבר דמיוני שלא קיים".

רועי ניומן: את חתיכת מחלה נוראית שצריך לרפא, את מחלה פסיכוטית, נוראית, בגללך אנשים רוצחים, בכלל מחקרים רבים אומרים שקיום קשר עם אנשים כמוך מוביל לשלל מחלות. את ראויה לרחמים, את פאטית ועלובה, אני רוצה להוסיף רק דבר מאוד חשוב, הקיום שלך מפצל את העם !!! וזה דבר שאנחנו לא ניתן לו לקרות.. אז נשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו. אני רוצה לפנות בזאת לחברי וחברות הכנסת, שידאגו לחוקק חוקים שיפלו נגדך (לדעתי זה יכול לכלול גם גירוש מהארץ). קראתי שאת מרגישה מאויימת. אני שמח. ובהזדמנות זו הנה הטלפון שלך....לכל מי שרוצה להתקשר".

טל ברמי: אני לא חושב שזה במקום לאחל לה ילדים הומואים. עם כל הכבוד לחברת הכנסת שקד, לאף ילד לא מגיע הורה הזוי משיחיסט הומופוב. אני לא רוצה לחשוב מה היא היתה עלולה לעשות לבן שלה אם היה יוצא מהארון. במקום זאת אקווה שתואיל להפסיק להביא ילדים, ושילדיה הקיימים ישכילו להבין שהעולם טוב מכפי שהיא ודאי מחנכת אותם ושעדיף להם לצאת אליו לפני שתפיסת עולמה ההזויה תפגע בהם".

ההודעות שח"כ שקד קיבלה למכשיר הסלולרי שלה לא היו טובות יותר: "כלבה, אמן יהיה לך ילד הומו שתביני שגם זה בנאדם ותשרפי בגיהנום", כתבה לה אחד המסמסים.