הסטודנטים מבר אילן: החזירו את הרבנות למסלול

נציגי אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בר אילן הפגינו כאות מחאה על התנהלות מערכת הבחירות לרבנות הראשית. נציגי האגודה מדגישים כי הם אינם נגד הרבנות, אלא באים במטרה להעצימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/13 17:08 יז באב התשעג

הסטודנטים מבר אילן: החזירו את הרבנות למסלול

בצל הבחירות לתפקיד הרב הראשי לישראל, עולה קול צעיר שחושב שהליך הבחירות היה יכול להתקיים אחרת: נציגי אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בר אילן הפגינו היום (ד') מחוץ לשערי מלון לאונרדו, שם הצביעו אנשי הגוף הבוחר עבור מועמד לתפקיד הרב הראשי הבא.

מתוך תחושה כי מערכת הבחירות האחרונה הייתה רוויה בספינים, לכלוכים וחתרנות, דבר הפוגע לטענתם בדימוי הציבורי של מוסד הרבנות ושל עם ישראל כולו, החליטו הסטודנטים לצאת במחאה ולהגיד את היושב על ליבם. מחאת הסטודנטים באה במטרה לקרוא לחברי הגוף הבוחר "לבחור מנהיגים שיובילו להעצמה של עם ישראל והרבנות הראשית". נציגי האגודה מדגישים כי הם אינם נגד הרבנות, אלא באים במטרה להעצים אותה.

יו"ר אגודת הסטודנטים, מתן בר נוי, אמר כי "במהלך החודשים האחרונים נחשפנו לתוכנית ריאליטי המכונה 'המרוץ לרבנות'. צר לנו שבחירות למוסד הכי טהור ותמים במדינת ישראל, הצליח אף הוא להתלכלך בעסקנות ובפוליטיקה מיותרת. אנו קוראים לרבנים הנבחרים, להניח מאחוריהם את תקופת המרוץ ולעמוד בראשו של גוף שאמור לאחד ולחבר את החברה הישראלית על כל גווניה".