הנשים הדתיות יפגינו נגד "נשות הכותל"

הרבנים זלמן ברוך מלמד, שמואל אליהו וחיים דרוקמן, הצטרפו להוראת הרבנים החרדיים וקראו לנשים להגיע לתפילת ראש חודש ברחבת הכותל, במחאה נגד "נשות הכותל" אשר יתפללו במקום

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 09/05/13 16:28 כט באייר התשעג

הנשים הדתיות יפגינו נגד "נשות הכותל"
Golasso, צילום: Golasso

הרב זלמן ברוך מלמד, רב היישוב בית אל, יחד עם הרבנים שמואל אליהו וחיים דרוקמן, קוראים לבנות האולפנות להגיע מחר (ו‘) לתפילה בכותל המערבי בירושלים, זאת במחאה נגד ”נשות הכותל“ המבקשות להגיע למקום, כמדי ראש חודש, כחלק ממחאתן למען תפילה שיוויונית במקום.

הרבנים ציינו במכתבם כי ”אין לתת לקבוצה קטנה לפגוע במאות אלפי המתפללים הבאים בקביעות לכותל המערבי“. הרבנים הצטרפו בקריאתם להוראה של מנהיג הציבור החרדי-אשכנזי, הרב אהרן לייב שטיינמן, שאמר היום למנהלי הסמינרים באזור ירושלים לשלוח את תלמידותיהם לתפילת שחרית של ראש חודש סיוון שיחול מחר. ההחלטה התקבלה במשותף עם רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ‘, ועם הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של ש“ס, שקרא גם לבנות הסמינרים ולנשים להתפלל מחר בכותל.

בש“ס אמרו היום כי ”לאור הפרובוקציה של נשות הכותל המתוכננת למחר בבוקר בניסיון לשנות את סדרי התפילה הנהוגים במקום הקדוש מדורי דורות, מרן הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א יוצא בקריאה לכל בנות הסמינרים ולנשות ישראל להצטרף לתפילת ראש חודש סיון מחר בשעה 6:30 בכותל המערבי, בכדי לבטל את הגזירות“.