הנשיא פרס: "בשם מדינת ישראל כולה אני מאחל לנעם החלמה מהירה ושלמה"

נשיא המדינה התייחס לפיגוע ביישוב פסגות ואיחל רפואה שלמה לנועם גליק, הילדה בת ה-9 שנפגעה בפיגוע. פרס אף שוחח עם אביה של נועם שהביע תקווה כי היא "תחזור לעצמה בקרוב"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 06/10/13 13:14 ב בחשון התשעד

הנשיא פרס: "בשם מדינת ישראל כולה אני מאחל לנעם החלמה מהירה ושלמה"
יוסי זליגר יחצ, צילום: יוסי זליגר יחצ

נשיא המדינה שמעון פרס התייחס היום (א‘) למתקפת הטרור שאירעה אמש ביישוב פסגות, במהלכה נפגעה נועם בת ה-9.

בהצהרה שנתן לכלי התקשורת בבית הנשיא אמר הנשיא: "קודם כל אני רוצה לאחל לנועם החלמה מהירה ושלמה. אין ספק שהיא קורבן של טרור. עדיין לא מצאו מי עשה את זה, ועדיין עורכים חיפושים. כל פעולה של טרור מזעזעת אותנו, ואני חש כאב כאשר הקורבן הפעם היא ילדה שישבה ביתה, חפה מכל פשע ובצורה כזו. על כן מצאתי לנכון להעביר את הזעזוע שגם פקד אותי באופן אישי וכמובן נחכה כולנו לתוצאות התחקיר הביטחוני בנוגע לאירוע הקשה. עד אז אני מאחל רפואה שלמה לנועם".

בשעות הצהריים שוחח נשיא המדינה בטלפון עם אביה של נעם, ישראל גליק וביקש ממנו להעביר לנעם איחולי החלמה מהירה. הנשיא אמר כי הוא ”מבקש שתמסור לנעם בשמי שתרגיש טוב, רפואה שלמה, ואת השתתפותי בסבל שעבר עליכם, זה לא פשוט".

הנשיא התעניין בשלומו של האב ושאל אותו מספר שאלות בנוגע לפרטי האירוע ולמצבה הבריאותי של נעם. האב הודה לנשיא על המילים החמות ואמר: ”נעם נמצאת בהתאוששות ואנו מקווים שתחזור לעצמה במהרה". לאחר מכן סיפר ישראל גליק לנשיא מעט על פרטי האירוע: "השתדלנו לתפקד הכי טוב שאנחנו יכולים ואני מקווה שנחזור לשגרה בקרוב".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן