הנשיא ישתתף בעצרת תפילה לרפואת אורי אורבך

נשיא המדינה ראובן ריבלין החליט להצטרף לעצרת התפילה לרפואת השר אורי אורבך שתתקיים בבית הכנסת רמב"ן בירושלים. במקביל תערך עצרת מרכזית במודיעין בהשתתפות הרב הראשי דוד לאו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/02/15 16:23 יב בשבט התשעה

הנשיא ישתתף בעצרת תפילה לרפואת אורי אורבך
פלאש 90, צילום: פלאש 90

נשיא המדינה ראובן ריבלין החליט להשתתף בעצרת התפילה לרפואת השר אורי אורבך שיתקיים בבית הכנסת רמב"ן בירושלים, זאת באופן לא מתוכנן.

מדובר בעצרת תפילה קטנה יחסית שתוכננה בבית הכנסת ברחוב אמציה 4 בירושלים, שבעקבות הגעת הנשיא הופכת למעין עצרת תפילה מקבילה בסדר הגודל לעצרת התפילה שתתקיים באותה השעה במודיעין.

מוקדם יותר היום (א') פורסם כי מצבו הרפואי של אורי אורבך ממשיך להיות קשה גם שבועיים לאחר שאושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים, בעקבות הסתבכות במחלה המטולוגית ממנה הוא סובל כבר מספר שנים.

בשל התמשכות ההליך הרפואי יעביר ראש הממשלה בנימין נתניהו הצעת מחליטים לפיה יוכרז השר אורבך כנבצר זמני וממלא מקומו יהיה השר נפתלי בנט. ההליך מתבצע בתיאום עם משפחת אורבך.

ממשפחתו של השר אורבך נמסר כי הם מודים על האהבה הרבה והתפילות, הם מבקשים להימנע מביקורים ולהרבות בתפילות לרפואתו של אורי שרגא בן פנינה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן