הנקמה של שטרן: טרפד חוק שתעזור לקשישים, נכים וחולים

אורי אורבך הגיש ערר על חוק של אלעזר שטרן, והנקמה של שטרן לא איחרה לבוא בדמות טרפוד הצעת חוק של אורית סטרוק שנועדה לעזור לקשישים, חולים ומטופלים סיעודיים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/07/14 13:14 יח בתמוז התשעד

הנקמה של שטרן: טרפד חוק שתעזור לקשישים, נכים וחולים
Shutterstock, צילום: Shutterstock

הבוקר (ד') הגיש השר אורי אורבך ערר על הצעת החוק של אלעזר שטרן 'כשרות בימי חול' בשם הבית היהודי. בתגובה, ביקש שטרן מהשר עמיר פרץ, חבר מפלגתו, להגיש ערר על חוק של אורית סטרוק הנוגעת לנטישת מטופלים סיעודיים על ידי מטפליהם.

חברת הכנסת אורית סטרוק כתבה על דף הפייסבוק שלה בצירוף תמונה של שטרן כי "זה האיש שטרפד עכשיו הצעת חוק שלי, שנועדה להיטיב עם קשישים, חולים, נכים ומטופלים סיעודיים”.

(צילום: ח"כ אורית סטרוק)

"הצעת החוק אמורה לתת מענה לתופעה האיומה, של נטישת מטופלים סיעודיים ע"י מטפליהם. היא הוכנה בעמל רב, בעבודת נמלים ממש, יחד עם משרדי האוצר והפנים, אושרה בועדת השרים לחקיקה, והיתה ראשונה על סדר היום של הכנסת הבוקר. עד ששטרן טרפד אותה, וביקש מהשר פרץ להגיש ערר עליה, כחלק ממלחמותיו הבלתי-פוסקות בסיעת הבית היהודי". כתבה והוסיפה "כך הוא נראה במליאת הכנסת, כששאלתי אותו: "למה דווקא על חשבון החלשים ביותר??!".

"כדאי שכל משפחות המטופלים הסיעודיים ידעו מי חבר הכנסת שמונע מהם את המעט שאנו יכולים להעניק להם: יציבות מינימלית בטיפול הסיעודי לו הם זקוקים כל כך", סיכמה.