הניתוח של הרב רונצקי הסתיים: באופן יזום הרב הועבר לטיפול נמרץ

עם סיום ניתוחו המורכב של הרב רונצקי בגידול סרטני בכבד מעדכנים במשפחתו: "תודה לכל המתעניינים הרבים. הניתוח עבר ב"ה בסדר גמור"

חדשות כיפה 03/05/17 15:18 ז באייר התשעז

הניתוח של הרב רונצקי הסתיים: באופן יזום הרב הועבר לטיפול נמרץ
באדיבות המצלם, צילום: באדיבות המצלם

בשעה האחרונה הסתיים ניתוחו של הרב אביחי רונצקי להסרת גידול סרטני בכבד. ממשפחתו נמסרה הודעה בזו הלשון: "תודה לכל המתעניינים הרבים. ב"ה הניתוח עבר בסדר גמור. בשל מורכבותו של הניתוח, הרב מועבר באופן יזום להשגחה במח' טיפול נמרץ, עד להתאוששות". 

אמש, לפני הניתוח שלחו פורום רבנים צבאים במיל' הודעה המבקשת להתפלל לרפואתו: "הרבצ"ר לשעבר וראש ישיבת איתמר הרב אביחי רונצקי חולה מאד ומצבו קשה", כותבים בפורום הרבנים  בהודעה שהוציאו הערב. לקראת הניתוח המורכב והמסובך שייערך מחר, הם קוראים "לרבני ישראל, ראשי ישיבות ורבני קהילות לחיילים ולכל בית ישראל, להתפלל לרפואתו ולהזכיר את שמו לרפואה שלימה".

לדבריהם, "את זכויותיו הרבות של הרב אביחי רונצקי לא ניתן להעריך. אדם שכל כולו מידות טובות, תלמיד חכם, מלא אהבת אדם ומסירות נפש אין סופית עבור חיילי צה"ל, פצועי צה"ל ומשפחות שכולות, מפקד ולוחם מיוחד במינו. מתוך יום העצמאות בו אנו מציינים את יום ראשית צמיחת גאולתינו, זה הזמן להזכיר  בתפילה ובפרקי תהילים מיוחדים את שמו של מי שחייו מסמלים חיבור מיוחד במינו של תורה ועבודה, רוח קרב עם מידות טובות".

לסיום הם כותבים כי "הרב רונצקי בנה בידיו נדבך נכבד ברבנות הצבאית, ונתן ככל שיכל למען עם ישראל ולמען חיזוקו של צה״ל, זה הזמן שלנו להשיב לו. אנא העתירו בתפילה לרפואה שלמה לרב אביחי ניסן בן חיה".