הניחו לרב אלון, הפסיקו להילחם ברב דרוקמן

"אני הקטן לא פגשתי איש חסד כמו הרב דרוקמן, ואינני בטוח אם יש בדור עוד כמוהו, וגם אם לא מסכימים אתו, זכות חסדו תעמוד לו להפסיק את המלחמה נגדו". דעה

חדשות כיפה הרב אביה הכהן 29/12/13 15:32 כו בטבת התשעד

הניחו לרב אלון, הפסיקו להילחם ברב דרוקמן
צילום מסך, צילום: צילום מסך

אמר ר' שמעון בן גמליאל: לא היו ימים טובים לישראל כחמשה עשר באב וכיום הכיפורים. בשלמא יום הכפורים משום דאית ביה סליחה ומחילה... אלא ט"ו באב מאי היא? אמר רב יוסף אמר רב נחמן: יום שהותר שבט בנימין לבוא בקהל שנאמר וְאִישׁ יִשְׂרָאֵל נִשְׁבַּע בַּמִּצְפָּה לֵאמֹר אִישׁ מִמֶּנּוּ לֹא יִתֵּן בִּתּוֹ לְבִנְיָמִן לְאִשָּׁה (שופטים כא א), מאי דרוש? אמר רב: ממנו ולא מבנינו.

המלחמה בבני בנימין הייתה מלחמת קודש, אך היה רגע שבו היה צריך להפסיק ולומר די. על אותו יום נקבע יום טוב לדורות. דומה שהגיע הזמן להגיד די גם לפרשת הרב מוטי אלון. פורום תקנה אמר את דברו, ובית המשפט אמר את דברו, והמתלוננים יכולים לראות את הסיפור כהצלחה של מאבקם. אפשר להמשיך את המלחמות, אך דומה שהגיע הזמן לומר די. עוד מעט כולנו ניפול למערבולות מיותרות.

אינני דובר של הרב דרוקמן ובכל אופן יורשה לי לומר כמה מילים. בכל עיתון של ערב שבת מעיתון הארץ ועד מקור ראשון באים מאמרים כנגד פסקים של בתי משפט, האם אי הסכמה לפסק של בית משפט היא ערעור על שלטון החוק?! הציבור הוא בוגר וכל אחד יחליט על מחשבותיו.

הרב דרוקמן הולך עם האמת שלו, וללא ספק הוא פוגע באינטרסים האישיים שלו. בעולם האופורטוניסטי שלנו זה זר ומוזר ואפילו מרשים. אני הקטן לא פגשתי איש חסד כמו הרב דרוקמן, ואינני בטוח אם יש בדור עוד כמוהו, וגם אם לא מסכימים אתו, זכות חסדו תעמוד לו להפסיק את המלחמה נגדו.

כך או כך צריך להפסיק ולומר די, עד כאן למלחמה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן