המתיישבים צעדו ביהודה ושומרון: "לא למדינת מרצחים בלב ארצנו"

מאות מתיישבים צעדו משלושה מוקדים שונים ביהודה ושומרון, כמהלך הפגנתי נגד ההכרזה על מדינה פלסטינית. גרשון מסיקה: "קוראים לנתניהו לעמוד איתן על זכותנו לארץ ישראל"

חדשות כיפה אורי פולק 20/09/11 19:01 כא באלול התשעא

המתיישבים צעדו ביהודה ושומרון: "לא למדינת מרצחים בלב ארצנו"
ועד מתיישבי השומרון, צילום: ועד מתיישבי השומרון

מתיישבי יהודה ושומרון קיימו היום (ג') צעדות משלושה מוקדים באזור, תחת הכותרת "זו הארץ שלנו, לא למדינת מרצחים בלב ארצנו" - וכהקדמה להכרזה הצפויה של הפלסטינים על מדינה ריבונית.

כ-200 בני אדם השתתפו בצעדות, שהחלו מבית משפחת פוגל אשר ביישוב איתמר, אל הכפר חווארה. המפגינים נשאו את דגלי ישראל וקראו קריאות נגד הקמתה של המדינה הפלסטינית. במקביל צעדו כ-70 מתיישבים נוספים מבית אל לכיוון מנהלת התיאום והקישור של המנהל האזרחי, לצד עשרות מתיישבים נוספים שצעדו מכיוון קריית ארבע לכיוון בסיס חטיבת יהודה אשר בדרום הר חברון.

(צילום: ועד מתיישבי שומרון)



"אם נשאיר את הארץ לערבים היא תהפוך לארץ של שממה ורצח. זו הארץ שלנו ואנחנו לא מתכוונים לוותר עליה לאף אחד", אמר הרב יעקב אידלס, ראש ישיבת "חיצים" באיתמר, שנשא דברים בפתח הצעדה.

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, אמר במהלך הצעדה כי "אנו נניף את הדגלים על מנת לבטא את ריבונותנו בארץ הזו. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל בלבד, והזיות הפלסטינים סופן להתפוצץ כבלון נפוח". מסיקה הוסיף כי "המפלצת שהקימו הוזי השלום רוצה להשמיד ולסלק אותנו מהשומרון, מירושלים ומתל אביב, ועם ישראל נחוש לשמור על מולדתו. מכאן אנו מחזקים את ראש הממשלה וקוראים לו לעמוד איתן על זכותנו לארץ ישראל".