המתיישבים הפגינו מול בניין מערכת "הארץ"

במחאה על פרסום מאמרה של עמירה הס, שגילה הבנה לידויי אבנים על ידי פלסטינים, הפגינו פעילי ועדי המתיישבים בשומרון ובנימין ותלו על בניין "הארץ" את תמונתו של יהונתן פלמר, שנהרג עם אביו מזריקת אבן

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 05/04/13 13:22 כה בניסן התשעג

המתיישבים הפגינו מול בניין מערכת "הארץ"
יוני לב ארי, ועד מתישבי השומרון, צילום: יוני לב ארי, ועד מתישבי השומרון

פעילים מטעם ועדי המתיישבים בשומרון ובבנימין הפגינו היום (ו‘) מול בניין מערכת ”הארץ“ בתל אביב, זאת במחאה על מאמרה של עמירה הס, שפורסם השבוע וגילה הבנה, ואולי אף שמץ אהדה, לידויי אבנים על ידי פלסטינים.

הפעילים תלו על מערכת עיתון ”הארץ“ ברחוב שוקן בתל אביב כרזת ענק ובו תמונות של יהונתן פלמר, התינוק שנהרג יחד עם אביו כתוצאה מזריקת אבן בדרך לחברון ולאחרונה בית המשפט הצבאי הרשיע את מיידה האבנים ברצח, ואדל ביטון, שנפצעה אנושות כתוצאה מזריקת אבן בסמוך לאריאל ומונשמת ומורדמת כשלושה שבועות בבית החולים שניידר בפתח תקווה.

גדי דעי, שמרכז את מטה הערים של ועדי המתיישבים סיפר "הפציעה האנושה של הילדה אדל ביטון לפני שבועות אחדים בסמוך לאריאל הבהירה למי שהיה זקוק להבהרה נוספת כי למיידי האבנים צריך להתייחס כאל מחבלים שמטרתם לפגוע אנושות במתיישבים ובחיילי צה"ל".

יו"ר ועד מתיישבי שומרון, בני קצובר הוסיף כי "ההסתה מבית מדרשם של עמירה הס ואלוף בן מעודדת את המחבלים לפגוע בנשים, ילדים ואף תינוקות שכל חטאם היא נסיעה בכבישי הארץ". קצובר קרא למשטרה וליועץ המשפטי לממשלה להתייחס למאמר של הס במלוא החומרה ולהעמיד אותה לדין באשמת הסתה לרצח.