המשרד לשירותי דת ישיק לראשונה מוקד טלפוני ארצי

המוקד יפעל ישירות מול הציבור במענה לשאלות ומתן ייעוץ והכוונה לכלל השירותים אותם מספק המשרד. "הקמת המוקד היא עליית מדרגה משמעותית לשיפור השירות", מסביר מנכ"ל המשרד

חדשות כיפה אורי פולק 20/02/12 09:07 כז בשבט התשעב

המשרד לשירותי דת ישיק לראשונה מוקד טלפוני ארצי
במחנה, צילום: במחנה

המשרד לשירותי דת יפעיל מוקד טלפוני ראשון מסוגו, אשר ייתן מענה לשאלות, בעיות ותלונות הציבור, בתחום פעילותו של המשרד. בין היתר, ימסור המוקד מידע לזוגות לפני חתונה, עיסוק בנושאי כשרות, שבת ועירובין ומתן ייעוץ והכוונה בענייני פטירה וקבורה.

העיתון "כלכליסט" דיווח כי המוקד יושק בעוד כחודש, בעקבות הוראתו של השר יעקב מרגי, אשר תולה בו תקוות "לעשות סדר" בתחומים בהם המשרד לא מטפל כיום באופן ישיר מול הציבור. במסגרת זו יעסוק המוקד במתן ייעוץ והכוונה לפנייה לבתי דין רבניים, גיור, מלגות לאברכים, ביקורים במקומות קדושים ופניות ותלונות לרבנות הראשית לישראל.

"הקמת המוקד הטלפוני הוא עליית מדרגה משמעותית בנושא שיפור השירות והנגשת המידע לציבור", הסביר מנכ"ל המשרד, אביגדור אוחנה. "פעלנו, יחד עם ראשי המועצות הדתיות, לגיבוש אמנת שירות שמסדירה את יחסי הגומלין שבין המועצות הדתיות לציבור, שלחנו את העובדים לקורסים ויצאנו בקמפיין הסברה לגבי קבורה רוויה. המוקד יהיה זמין 24 שעות ביממה מלבד שבתות וחגי ישראל וייתן מענה לפניות, שאלות, תלונות ובעיות בזמן אמת", הוא ציין.