המשנה ליועמ"ש: בן דהן השתתף בהפגנה לא חוקית, בן דהן: לא מתנצל

המשנה ליועמ"ש פנתה ליעלון בטענה כי בן דהן השתתף בהפגנה בלתי חוקית. יעלון: רואה בחומרה, אנזוף בבן דהן. בן דהן בתגובה: לא מתנצל על פעילותי למען ביטחון אזרחי ישראל

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/10/15 20:32 יב בחשון התשעו

המשנה ליועמ"ש: בן דהן השתתף בהפגנה לא חוקית, בן דהן: לא מתנצל
יחצ, צילום: יחצ

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, דנה זילבר, פנתה לשר הביטחון משה יעלון בתלונה על סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, לאחר שהאחרון השתתף היום (א') בהפגנה על הכביש בו נרצח אשר חסנו בשבוע שעבר, כך התפרסם בחדשות 2.

לדברי זילבר, בן דהן השתתף בהפגנה בלתי חוקית במאחז, כשהדבר חמור במיוחד היות ומשרדו הוא האחראי לאכיפת החוק במקום. יעלון מסר בתגובה "אני רואה את הדבר בחומרה, אנזוף בבן דהן".

מנגד, אומר בן דהן בתגובה כי אינו מתכוון להתנצל על כך שהשתתף בהפגנה למען ביטחון תושבי מדינת ישראל. מלשכתו נמסר כי סגן השר היה בדרכו לנחם את משפחת חסנו כאשר הוזמן לעצרת שהתקיימה על הכביש הראשי המוביל לחברון ומטרתה היא תמיכה בתושבי קרית ארבע וחברון לאור שרשרת הפיגועים שמתרחשים שם, ותו לא".

סגן השר בן דהן לא מתכוון להתנצל על פעילותו למען ביטחון תושבי כלל אזרחי ישראל ובכללם תושבי יהודה ושומרון. אנו תמהים על מכתבה של הגברת זילבר שכלל לא ביררה את העובדות עם סגן שר הביטחון בטרם קבעה עובדות נחרצות במכתבה, שעד לרגע זה לא הגיע ללשכתנו".