המשטרה קבעה: אשר פלמר ובנו נהרגו בפיגוע

מפקד מחוז ש"י של המשטרה מסר למשפחה כי בדיקת המשטרה קבעה באופן סופי כי תאונת הדרכים שבה נהרגו אשר ובנו יונתן, נגרמה כתוצאה מידויי אבנים מרכב חולף

חדשות כיפה אורי פולק 25/09/11 15:11 כו באלול התשעא

המשטרה קבעה: אשר פלמר ובנו נהרגו בפיגוע

המשטרה קבעה היום (א') באופן וודאי כי אשר פלמר ז"ל ובנו יונתן בן השנה, נהרגו ביום שישי האחרון בפיגוע, כתוצאה מידויי אבנים.

מפקד מחוז ש"י של המשטרה, ניצב עמוס יעקב, קיים בשעות הצהריים שיחת טלפון עם אהרון פרץ, גיסו של אשר פלמר ז"ל והודיע לו כי בדיקת המשטרה קבעה באופן סופי כי תאונת הדרכים שבה נהרגו אשר ובנו יונתן בן השנה, נגרמה כתוצאה מידויי אבנים מרכב חולף.

אהרון פרץ הגיב על פניית המשטרה ואמר כי "מוטב מאוחר מלעולם לא. הם הבינו שעשו טעות וכעת הם מנסים לכפר עליה. אנחנו לא כועסים, אנחנו רק רוצים שהדברים האלה לא יקרו לאחרים".

הבוקר החליט בג"ץ כי גופות ההרוגים לא ינותחו, חרף בקשת המשטרה, אך כי תתאפשר דגימת דם על מנת לשפוך אור על נסיבות המוות. בני המשפחה אף הם התנגדו לנתיחה, חרף הפצרותיו של הרב דב ליאור, שהציע לשתף פעולה עם חקירת המשטרה ולאפשר את נתיחת הגופות.

כזכור, ביום שישי האחרון הודיעו צה"ל והמשטרה השניים נהרגו בתאונת דרכים ולא בפיגוע, סמוך לקריית ארבע. כעת מתברר, בהמשך להערכת המשפחה, כי השניים נהרגו לאחר שהרכב בו נסעו בכביש 60, סטה מהכביש בקטע שבין קריית ארבע לכרמי צור, והידרדר לתעלה. בבדיקה המשטרה נמצאה ברכב אבן ועליה כתמי דם של התינוק. כמו כן אותר חור בחלון הקדמי של הרכב. הממצאים הביאו לכך שהחוקרים העריכו כי אבן שנזרקה על הרכב פגעה בשמשה הקדמית וגרמה לנהג לאבד את השליטה על הרכב ולהתהפך לתעלה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן