המשטרה ממליצה להעמיד לדין את בנצי גופשטיין

לאחר חקירה של כמה חודשים החליטה המשטרה להמליץ להעמיד לדין את יו"ר ארגון להבה, בנצי גופשטיין באשמת הסתה וגזענות. גופשטיין: אני מייצג את תורת ישראל שלימדה אותנו על חשיבות ההבדלה בין ישראל לעמים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 25/03/15 10:20 ה בניסן התשעה

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את בנצי גופשטיין
פלאש 90, צילום: פלאש 90

המשטרה הודיעה היום כי היא ממליצה להעמיד לדין את בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון הימין להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש), בחשד להסתה על רקע גזעני.

החלטת המשטרה מגיעה לאחר כמה חודשי חקירה שבמהלכם היו הארגון ופעיליו תחת חקירה משטרתית פעילה. כזכור, לפני כארבעה חודשים פשטו כוחות משטרה ובילוש לפנות בוקר על מספר בתים של פעילי ארגון להב"ה ובראשם ביתו של יו"ר הארגון בנצי גופשטיין בשכונת גבעת האבות בקרית ארבע. השוטרים הפכו את הבית וגרמו להרס רב. במקביל לפשיטה על ביתו של גופשטיין, פשטו כאמור כוחות משטרה על בתים נוספים בירושלים, חיפה ועוד.

הרקע למעצרים ולהמלצה שהגיעה היום היא חקירה סמויה של היחידה המרכזית / מפלג פשיעה לאומנית של מחוז ש"י בחשד לעבירות הסתה וקריאות לביצוע פעילות אלימות וטרור על רקע גזעני.

בתגובה להמלצת המשטרה אמר בנצי גופשטיין: "עצוב שהמשטרה שמתייחסת בסלחנות למסיתים שונאי ישראל מוצאת להעמיד לדין דווקא אותי שנלחם בהתבוללות. אני מייצג את תורת ישראל שלימדה אותנו על חשיבות ההבדלה בין ישראל לעמים. אהפוך את המשפט אם יהיה - לדיון עקרוני האם ההתנגדות להתבוללות היא גזענות או יהדות".

עו"ד בן גביר בא כוחו של גופשטיין: יש להצטער שהמשטרה ממשיכה לרדוף את מרשי למרות שהתקבלה בעניינו החלטה של בית משפט שקבע שלא כל קריאה נגד התבוללות היא גזענות.גופשטיין צריך לקבל צל"ש על פעילותו למען בנות ישראל.בחוץ לארץ יש את הסוכנות היהודית שפועלת בתחום בישראל יש את גופשטיין ולהבה שעושים עבודת קודש.