המנצח הגדול של "בית ספר למוסיקה" – מישל כהן מדימונה

כהן, המתמודד הדתי היחיד בתחרות, זכה בציונים הגבוהים ביותר על ידי השופטים והוכתר ל"ילד הפלא" של התוכנית. קובי סלע: יש לו פוטנציאל עצום, מתפלל שהוא ינצל את מתת האל

חדשות כיפה אורי פולק 01/01/12 09:34 ו בטבת התשעב

המנצח הגדול של "בית ספר למוסיקה" – מישל כהן מדימונה
יחצ, צילום: יחצ

מישל כהן, הנער בן ה-13 מדימונה, הוא הזוכה הגדול של התוכנית "בית ספר למוסיקה" שסיימה אמש (שבת) את העונה הראשונה שלה בערוץ 2. כהן זכה בציונים הגבוהים ביותר על ידי הועדה הפדגוגית המורכבת משופטי התחרות, שבחרו בו לתלמיד המצטיין.

כהן, בן הזקונים למשפחה דתית מדימונה, נחשב לילד הפלא של התוכנית שזכתה באחוזי רייטינג גבוהים למדיי. לאורך התוכניות זכה כהן בדירוג השופטים הגבוה, בין השאר בזכות ביצוע יוצא דופן שלו לשיר "ברצלונה" של ג'ו עמאר. שיר הסיום שלו לעונה היה "אל תשלכני לעת זקנה", בלחן עממי ובטקסט מתוך ספר תהילים.

יהורם גאון, שהיה למורה שליווה את כהן לאורך התוכניות, אמר עליו: "אתה חיברת שני עולמות - הבאת הוויה מוסיקאלית מיוחדת וחיברת אותה לקלאסיקה הישראלית. החיבור הוא חיבור מרגש. אתה כבוד לבית הספר". גם יתר המורים שיבחו את כישרונו ואמרו עליו כי "קולו הוא קול פורץ גבולות וזכוכיות".

בתחרות שפטו גם הנציגים הדתיים קובי סלע וישי לפידות, אשר היו לחלק מהוועדה הפדגוגית המנקדת את דירוג המתמודדים בכל תוכנית. סלע אמר היום לכיפה כי "רמה כזו, הקפדה כזו ומשמעת מוחלטת מהסוג הזה, מלמדת על פוטנציאל עצום. כל מה שנותר זה להתפלל שהבחור ימשיך לנצל את מתת האל כהוגן ושלא יתפוס מעצמו ויהפוך 'כמו כולם'".