המנצח במרכז הבית היהודי: ניר אורבך

לאחר התמודדות קשה, ניצח מנכ"ל הבית היהודי את ארבעת המועמדים האחרים ושובץ במקום העשירי השמור לחברי מרכז. לאחר השריונים, יוצב כפי הנראה במקום ה-12

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 15/01/15 08:39 כד בטבת התשעה

המנצח במרכז הבית היהודי: ניר אורבך
דוברות, צילום: דוברות

ניצחון למנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך במרכז הבית היהודי. בתוך הפריימריז, הצביעו חברי המרכז על זהות המתמודד על המקום העשירי - השמור לחבר מרכז, בין חמישה מתמודדים.

על המקום העשירי התמודדו כאמור חמישה - ניר אורבך, חגית משה, עמיעד טאוב, דניאל בשארי ואייל בר לב. בסופו של דבר, ניצח אורבך את ארבעת המועמדים האחרים, והוא ישובץ במקום ריאלי. כפי הנראה, בעקבות שריוני בנט, השריונים לתקומה ולנשים, ישובץ בסופו של דבר במקום ה-12.

בראיון ל'כיפה' לאחרונה אמר אורבך כי הוא מתכוון להישאר בתפקידו כמנכ"ל בשנה הראשונה של הקדנציה, על מנת לסיים דברים אותם התחיל.

"עבדתי על שיקום המפלגה מבחינה כלכלית בשנתיים האחרונות. קיבלנו חובות עבר עצומים, במיליוני שקלים, ואנחנו מצמצמים את זה. עשינו פעילות משמעותית בתוך המפלגה - השטח היה מת והיום יש אנשים שפותחים פורומים. זו יוזמה שלי. אני עם נפתלי בנט מהתחלה. פניה של המפלגה במידה רבה נראים כך בגללי. מה שחברי הכנסת עושים בסיעה אני עושה במפלגה. אם העבודה תלך כמו שאני חושב שהיא תלך, בתום השנה אמשיך הלאה. אם לא, אקבל החלטה לאן אמשיך".

מדובר בניצחון לא קטן לנפתלי בנט, שביקש מחברי המרכז להצביע לאורבך בפריימריז. כזכור, לפני כשבוע, הוציא בנט מכתב לחברים, בו ביקש את תמיכתם במנכ"ל המפלגה. "ניר התייצב מתחילת הדרך לצידי ויחד התחלנו למשוך את העגלה. במשך ארבעה חודשים הגענו לכל פינה בארץ והכרנו לעומק את הציבור שלנו ואת העשייה המדהימה בכל התחומים." כך אמר בנט והוסיף "אני קורא לכולכם לבחור בניר כח"כ במקום העשירי, במשבצת המיועדת לחברי המרכז וביחד נמשיך ונוביל את הבית היהודי."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן