הממשלה אישרה: אלחנן גלט - מנכ"ל המשרד לשירותי דת

גלט, לשעבר מזכ"ל "בני עקיבא" ומנכ"ל ישיבות "בני עקיבא", אמר לאחר מינויו כי "משימתנו העיקרית היא להפוך את המשרד לרלוונטי עבור כלל אזרחי המדינה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 21/04/13 18:21 יא באייר התשעג

הממשלה אישרה: אלחנן גלט - מנכ"ל המשרד לשירותי דת
אתר מרכז ישיבות בני עקיבא, צילום: אתר מרכז ישיבות בני עקיבא

הממשלה אישרה היום (א‘) את מינויו של אלחנן גלט למנכ“ל המשרד לשירותי דת. גלט (53) תושב עפרה ואב לחמישה, שימש כמנכ"ל ישיבות ”בני עקיבא“ ב-15 שנים האחרונות.

בעברו למד גלט בישיבת ”נתיב מאיר“ ובישיבת ההסדר במעלה אדומים. הוא נמנה על ראשוני הביניש“ים שהתגייסו לצנחנים אחרי מלחמת יום הכיפורים. בצה“ל יצא לקצונה. מאוחר יותר שימש במספר תפקידים חינוכיים בישראל, לרבות שליחות מטעם בני עקיבא בצפון אמריקה. כיהן כמזכ“ל בני עקיבא בין 1994-1996 ומשנת 2000 משמש כמנכ“ל מרכז ישיבות ”בני עקיבא“.

הרב אלי בן דהן, סגן השר לשירותי דת, אמר היום כי ”עומדת בפנינו משימה גדולה - להפוך את שירותי הדת למקרבים וידידותיים יותר לכלל הציבור הישראלי. אנו מקווים שנוכל ליצור מערכת שירותי דת שנטועה בה אהבת ישראל. בטוחני שהניסיון הגדול שצבר אלחנן בייעול ובהגדלת רשת החינוך הציונית- דתית, יהוו תרומה משמעותית במשימה זו“.

גלט עצמו ציין כי ”משימתנו העיקרית היא להפוך את המשרד לשירותי דת לרלוונטי עבור כלל אזרחי המדינה, חילונים, דתיים וחרדים כאחד ואנו נפעל להגשים את המטרה באמצעים העומדים לרשותנו“.