המורים נלחצו, הרב פירון הרגיע: "אין בכוונתי להצטרף לפוליטיקה"

הרב שי פירון ביקש להרגיע את סגל הישיבה התיכונית שהוא עומד בראשה, והבהיר כי בשלב זה, אין בכוונתו להיכנס לפוליטיקה. "עיקר מעייניי נתון לקידום החינוך בישיבה", הוא טוען

חדשות כיפה אורי פולק 11/01/12 14:11 טז בטבת התשעב

המורים נלחצו, הרב פירון הרגיע: "אין בכוונתי להצטרף לפוליטיקה"
יחצ, צילום: יחצ

הרב שי פירון, ראש הישיבה התיכונית בפתח תקווה, מכחיש כי בכוונתו להיכנס לפוליטיקה במסגרת רשימה משותפת אותה יוביל יאיר לפיד - אם בכלל.במכתב פנימי שפרסם לסגל ההוראה בישיבה התיכונית אותה הוא מוביל בפתח תקווה, המתפרסם לראשונה בכיפה, טוען הרב פירון כי אין בכוונתו להיכנס לעשייה פוליטית, לפחות לא בתקופה הקרובה.

"החל מאמש אני מתמודד עם מתקפה תקשורתית, כאילו קיבלתי החלטה לרוץ לכנסת", כותב הרב פירון ומבהיר כי "אין בכוונתי להצטרף לעשייה פוליטית בתקופה הנראית לעין".

הרב פירון הדגיש במכתבו כי "עיקר מעייניי נתון לקידום החינוך בישיבה בפרט ובכלל. כל החלטה אחרת, במידה ובכלל תתקבל, תובא לידיעתכם בטרם תפורסם בכלי התקשורת". המכתב, שנכתב ונחתם בכתב ידו של הרב פירון, פורסם הבוקר בחדר המורים של הישיבה התיכונית, ככל הנראה על רקע דאגה בקרב סגל ההוראה של הישיבה התיכונית, מפני מימושו של מהלך פוליטי אשר ייאלץ את הרב פירון להתפטר מתפקידו החינוכי בישיבה.

מכתבו של הרב פירון מתפרסם על רקע דיווחים שונים לפיהם נשקלת מועמדותו של הרב פירון במסגרת רשימה פוליטית עתידית שיגבש העיתונאי לשעבר יאיר לפיד, שהודיע השבוע על כוונתו להיכנס לעשייה פוליטית. על פי אותם דיווחים, הרב פירון, ידיד קרוב ללפיד, יצטרף למפלגה החדשה כגורם חברתי-חינוכי הצפוי למשוך קולות גם מהציונות הדתית.


👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן