המורה מהשמאל הקיצוני? בואו לדווח

הפורום המשפטי למען ארץ ישראל מפעיל "מלשינון" מקוון לדיווח על מורים המלמדים תכנים אנטי-ציוניים בבתי הספר. המטרה: למנוע מעמותות אנטי-ציוניות להחדיר תכנים פוליטיים למערכת החינוך

חדשות כיפה אורי פולק 01/09/11 19:50 ב באלול התשעא

המורה מהשמאל הקיצוני? בואו לדווח
צילום מסך, צילום: צילום מסך

שנת הלימודים נפתחה בהצלחה, אך בפורום המשפטי למען ארץ ישראל כבר נערכים לטיפול בהשפעות פוליטיות על מערכת החינוך בישראל. היום (ה') השיק הפורום "מלשינון" מקוון לדיווח על מורים המלמדים תכנים אנטי-ציוניים בבתי הספר, זאת בניגוד להוראת משרד החינוך.

"בשנת הלימודים הקודמת ובעקבות פניות של הפורום המשפטי, הוציא מנכ"ל משרד החינוך הוראה האוסרת על פעילות עמותות בבתי ספר כל עוד לא קיבלו אישור מיוחד מטעם משרד החינוך", מציינים בפורום. לדבריהם, "המטרה בכך היא למנוע מעמותות אנטי-ציוניות להחדיר תכנים פוליטיים לבתי הספר, תכנים שאינם עולים בקנה אחד עם מטרות משרד החינוך".

בפורום המשפטי מציעים להורים כי במידה והם שומעים מבני משפחתם על מורים העוסקים בתכנים פוליטיים ואנטי-ציוניים בבתי הספר, עליהם לפנות לפורום באמצעות תיבת הדואר האלקטרונית ולדווח על אותו מורה. לאחר שתאושר הפנייה ולאחר תהליך קצר של בירור, יפעל הפורום המשפטי נגד אותו מורה - כדי שיפסיק ממעשיו או יפוטר מתפקידו.