המועמדים זועמים: מתי הבית היהודי ישחרר תוצאות הפריימריז?

בקבוצת הוואטסאפ של המועמדים לבית היהודי עלו דרישות לשחרור תוצאות הפריימריז במפלגה, זאת ללא מענה מצד המפלגה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/01/15 14:51 כז בטבת התשעה

מועמדי הבית היהודי זועמים על כך שלמרות שעבר כבר חצי שבוע, הבית היהודי עדיין לא העביר לידם את התוצאות המלאות מפריימריז המפלגה.

ל'כיפה' נודע כי מספר מועמדים פנו דרך קבוצת הוואטסאפ המשותפת לנציגי הבית היהודי, בדרישה לקבל את הפילוחים, זאת ללא קבלת מענה ענייני. "בבית היהודי מתעלמים ממנו", אומר המועמד שמעון ריקלין, בעקבות פניית 'כיפה'. “המועמדים מבקשים את פילוחים כבר כמה ימים אבל בבית היהודי אומרים שזה בבדיקה, והתוצאות יגיעו עוד מספר ימים".

"הם לא מוכנים לתת את הפילוחים. הם הצהירו שהם יתנו אותם ופתאום אין שום דבר. הם לא מגיבים. עוד מועמדים ביקשו והם לא מגיבים. פשוט התעלמות", אומר המועמד דורון דנינו. מועמד נוסף, דני דיין, אישר כי הוא מכיר שהיו מועמדים שונים שפנו, אך הוא עצמו לא ביקש את התוצאות.

בשבוע שעבר הופץ ברשת מסמך, עליו מתנוסס לוגו "הבית היהודי", ובו נרשמו התוצאות הפריימריז בפילוח לפי כל מועמד בתום 95% מספירת הקולות, אך מבדיקת 'כיפה' עולים סה"כ הקולות במסמך עולה לידי 479,751 נקודות, מספר שאיננו מתחלק ב10 סכום הנקודות אותה הקנה כל מצביע בטופס ההצבעה. ולכן הדרוש שבו איננו הדרוג הנכון שכן ממספרים אלו יש להחסיר את הקולות הפסולים. נתוני ההצבעה, כאמור, עדיין בגדר סוד שמור.

במפלגת הבית היהודי בחרו שלא להגיב לידיעה.