הליכודניקים למען הרב סתיו

קבוצת פעילי ליכוד החלה לפעול השבוע בתוך מפלגת השלטון על מנת להגדיר, כחלק מתנאי הקואליציה העתידית, את מינויו של הרב דוד סתיו לרבה הראשי של ישראל

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 31/01/13 10:56 כ בשבט התשעג

הליכודניקים למען הרב סתיו

המאבק על הרבנות הראשית מעולם לא היה מאורגן יותר: לאחר שהוקם מטה עצמאי להובלתו של הרב דוד סתיו לכס הרבנות הראשית לישראל ולאחר שהתארגן גם מטה חילוני שמנסה לקדם את מועמדותו, נחנך השבוע מטה נוסף - מטעם פעילי ליכוד - שמבקשים להפעיל לחץ דרך מפלגת השלטון כדי להביא למינויו של הרב סתיו.

אתר פעילי הליכוד ”ליכודניק“ דיווח כי פעילים מוכרים במפלגה התארגנו לקמפיין לבחירתו של הרב סתיו. בינתיים פועל המטה באמצעות עמוד פייסבוק פעיל ומול הח“כים המיועדים של הליכוד-ביתנו לכנסת הבאה, אשר רובם הביעו נכונות לסייע למהלך. מי שמוביל את הקמפיין הוא ליאור ברדוגו, חבר מרכז הליכוד ואיש הגרעין התורני בלוד, שסבור כי ”יש לפעול לשינוי המיוחל ולמינויו של הרב סתיו כחלק מתנאי הקואליציה הבאה“.

למעלה מ-1,000 איש כבר הצטרפו כתומכים במטה החדש, במסגרת עמוד הפייסבוק ”מתלכדים לבחירת הרב דוד סתיו לרבה הראשי של ישראל“. הרב סתיו עצמו הבהיר השבוע, ביחס להתארגנויות השונות לקידום מועמדותו, כי קמפיין המטה החילוני בעדו לא נעשה על דעתו וכי מדובר ביוזמות עצמאיות אשר אין לו איתם קשר ישיר.