"הלוואי שהרב אלון היה לומד מינון מגל"

הרב חיים נבון מברך על פרישתו של מגל מהכנסת. "ינון מגל עשה את המעשה הנכון"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 30/11/15 13:26 יח בכסלו התשעו

"הלוואי שהרב אלון היה לומד מינון מגל"
הרב חיים נבון. צילום: מירי צחי, צילום: הרב חיים נבון. צילום: מירי צחי

הרב חיים נבון, מבקש להפסיק את ההשוואה בין הרב מוטי אלון לחבר הכנסת ינון מגל, שהודיע הבוקר (ב') על פרישה מהכנסת. וכך פרסם הרב נבון בעמוד הפייסבוק שלו "לכל המשווים בין פרשת מגל לפרשת אלון: הוא לא רב ואפילו לא חובש כיפה". זו הסיבה כי לדעתו של נבון, יש לרב אלון ללמוד לא מעט מדרך התנהלותו של מגל כלפיי ההאשמות כנגדו, שלמרות שהוא אינו דתי ואינו חובש כיפה, קיבל על עצמו את גזר הדין.

הרב נבון ציין בפוסט כי התנהגותו של מגל מהווה דוגמא לדרך התמודדות ראויה של גברים בהאשמות על הטרדות מיניות "הלוואי שהרב אלון היה לומד ממנו איך מקבלים אחריות" ציין נבון. "ינון מגל עשה את המעשה הנכון, וצריך לאחל לו שיצליח לפייס כראוי את אלו שבהן פגע, וגם שיצליח להשתקם בעצמו" כתב הרב בפוסט.

כאמור, בשעות הבוקר, חבר הכנסת ינון מגל מסר ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, כי למרות שהוא בטוח שאין במעשיו היבט פלילי, הוא מבין שיש שנפגעו מהתנהלותו בעבר ולכן הוא מבקש לפרוש מתפקידו כחבר כנסת.

השר בנט השוהה במסע הסברה בארצות הברית עודכן בהחלטה, ומסר כי ״קיבלתי את הודעת ההתפטרות של ינון, זהו מעשה ראוי. אני מקווה שההליך בו הוא נמצא יסתיים מהר ככל האפשר ויוכל להתמסר למשפחתו ולהמשך דרכו״.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן