הכדורגלן שחגג עם כיפה: "רציתי להודות להשם"

על אף הביקורות, איתי שכטר מבית"ר ירושלים לא מתנצל על כך שחגג את כיבוש השער שלו עם כיפה ואמירת שמע ישראל. "אני נצר למשפחה דתית אדוקה. לא מתרפס ולא מתנצל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 30/01/17 07:13 ג בשבט התשעז

כדורגלן בית"ר ירושלים מגיב לכל המבקרים אותו על כך שחבש כיפה לראשו וחגג עימה את כיבוש שערו. בחשבון האינסטגרם כתב שכטר כי הוא אדם מאמין שבסבה"כ רצה להודות לריבונו של עולם.

חלוצה של הקבוצה מהבירה התייחס לראשונה לסיבות שהובילו אותו למהלך, "ערב טוב לכולם", הוא כתב בחשבון האינסטגרם שלו והוסיף: "אני איתי שכטר שחקן כדורגל כבר יותר מעשור ואדם מאמין באמונה שלמה מבטן ולידה, אני נצר למשפחה דתית אדוקה, שני הסבים שלי היו אנשים דתיים שהשפיעו רבות על החינוך והעיצוב שלי כאדם, אני לא מתרפס ולא מתנצל, אך את הכיפה ששמתי בשנת 2010 והפעם השניה ביום רביעי האחרון".

לדבריו, הדבר לא נועד לשם התרסה ונעשה בלי שום קשר לזהות הקבוצה היריבה, בני סכנין מהמגזר הערבי, "עשיתי כי זה מה שחשבתי שנכון לעשות באותה סיטואציה, לא כדי להתריס אלא כי הרגשתי שאני רוצה להודות לה'. לא מתבייש ביהדותי לא מתכחש למקום ממנו באתי, ולא מפחד לעשות את מה שאני מרגיש כי זה אני, ‘עם שאינו זוכר את עברו ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל’”.