הימין צעד ברוטשילד: "לא לאנרכיה, כן לתיקון"

פעילי "בני עקיבא" צעדו יחד עם אנשי "אם תרצו" ו"ישראל שלי", במפגן תמיכה ימני במאבק הדיור. לטענת המארגנים יש לפתור את המצוקות, אך לא להפיל את הממשלה

חדשות כיפה אורי פולק 03/08/11 19:48 ג באב התשעא

הימין צעד ברוטשילד: "לא לאנרכיה, כן לתיקון"
יח"צ, צילום: יח"צ

פעילי הימין צעדו הערב (ד') בתל אביב, כחלק מתמיכתם במאבק הדיור שהתחיל לפני כשבועיים. ההפגנה עמדה בסימן מחאה נגד אופיו ה"שמאלני" של מאבק הדיור, כשבצעדה השתתפו התנועות הציוניות-דתיות "בני עקיבא", "אם תרצו", "רעננים", "ישראל שלי" ותנועות נוספות, שהתאגדו תחת השם "קואליצייה ה-20 אחוז".

להבדיל מהגורמים האחרים השותפים למאבק הדיור, פעילי הימין דווקא הביעו תמיכה בחוק הווד"לים, שאושר היום בכנסת. "לא לאנרכיה, כן לתיקון", קראו המפגינים מימין והוסיפו כי לטענתם "יש לפתור את המצוקות השונות בחברה הישראלית, אך לא במחיר הפלת הממשלה". עוד קראו הפעילים: "אין ימין, אין שמאל - העם רוצה דירות בזול" ו-"עם ישראל חי".

מארגני הצעדה מסרו לכיפה כי "הצטרפות התנועות הציוניות למחאה מבהירה היום לראש הממשלה נתניהו כי לא ניתן להתעלם עוד ממחאת הדיור ומהמצוקה, החוצה מגזרים, חוצה יישובים, חוצה עמדות פוליטיות ומאחדת את כולם סביב הדרישה לתיקון המצב באופן מיידי".

אתמול הצהירו המארגנים כי בשנים האחרונות זינקו מחירי כל מוצרי היסוד בעשרות אחוזים וכעת יש לשאוף לפתרון מעשי, בשיתוף כל הגורמים הפועלים במדינה. המארגנים מציעים כי הממשלה תפחית את המע"מ, תצמצם את רווחי היצרנים, היבואנים והמשווקים - זאת כפועל יוצא מהמאבק הציבורי על זכויותיו. "היעד שהצבנו הוא ריאלי, ואפילו בזמן קצר ביותר. 20 אחוזי הוזלה במוצרי היסוד זהו פתרון אמיתי, מדיד ומיידי", הסבירו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן