היום: חידון התנ"ך למבוגרים - חוזר

לאחר הפסקה קצרה של 32 שנה, מתחדש חידון התנ"ך הבין-לאומי למבוגרים. 16 מתמודדים יתחרו על התואר הנכסף. שר החינוך: "התנ"ך הוא החיבור לשורשים שלנו"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 11/12/12 19:49 כז בכסלו התשעג

היום: חידון התנ"ך למבוגרים - חוזר
רשות השידור, צילום: רשות השידור

לאחר הפסקה של 32 שנים, יתקיים חידון התנ“ך הבין-לאומי למבוגרים, ביוזמת משרד החינוך. החידון יחל מחר (ד‘) בשעה 18:00, בבנייני האומה בירושלים. באירוע צפויים להשתתף ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך גדעון סער.

שלבי המיון הראשונים החלו כבר לפני כחצי שנה והם כללו 906 מתמודדים מ-51 מדינות שונות. המבחנים המוקדמים התקיימו באמצעות שאלונים ברשת האינטרנט. לישראל הגיעו 27 מועמדים ומתוכם עלו לשלב הסופי 16 מתמודדים שיתחרו מחר.

"לאחר היעדרות של 30 שנה זכיתי לחדש לפני שנתיים, מסורת חשובה- חידון התנ"ך למבוגרים“, אמר היום השר סער, ”ההצלחה של חידון התנ"ך הייתה מרשימה - אלפי אנשים מכל גווני האוכלוסייה לקחו חלק בחידון על כל שלביו. לאור ההצלחה וההיענות הרבה הודעתי על חידוש חידון התנ"ך הבינלאומי למבוגרים לכלל קהילות ישראל בעולם".

"באמצעות חידון התנ"ך הבינלאומי למבוגרים אנו מעודדים את העיסוק, הלימוד והעיון של הציבור בארץ ובתפוצות בספר התנ"ך, שהוא הבסיס הלאומי-תרבותי של עם ישראל. התנ"ך הוא החיבור לשורשים שלנו- שורשינו כעם ושורשינו בארץ ישראל", הוסיף השר סער.