"היום זה יהודה, מחר זה אנחנו!"

לחבריו לצוות של יהודה הישראלי נמאס לשתוק. בסרטון חדש הם יוצאים להגנת הישראלי, שנפצע קשה בצוק איתן ומשרד הביטחון לא מאשר את הנגשת ביתו שבעפרה. אחד מחבריו ל'כיפה': "אנחנו לא מוכנים שיפקירו את לוחמי צה"ל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 12/09/16 11:32 ט באלול התשעו

לא מפקירים פצוע בשטח, גרסת חברי צוותו של הלוחם יהודה הישראלי. בסרטון חדש שעלה לפייסבוק, החליטו אחיו לנשק לזעוק את זעקתו.

הישראלי, נפצע לפני כשנתיים במבצע צוק איתן. צוותו לחם בקרבות רפיח מיד לאחר חטיפת גופתו של הדר גולדין הי"ד, והישראלי נפצע אנושות מרסיס שחדר לראשו. במשך תקופה מסויימת הוא הוגדר כצמח עד שהתעורר והחל לתקשר מעט עם בני משפחתו. כשאשתו והוריו רצו להחזירו לביתם שבעפרה ע"מ שימשיך את הליך השיקום, הם נתקלו בחומת הבירוקרטיה אותה לא הצליח משרד הביטחון לעקוף עד היום.

[embed]https://www.facebook.com/avihai.shorshan/videos/vb.782582701/10154268912867702/?type=2&theater[/embed]

חבריו לצוות החליטו לדבר בשמו באמצעות סרטון שעלה בפייסבוק בו הם אומרים "היום זה יהודה, מחר זה אנחנו!". אחד מיוצרי הסרטון וחברו של הישראלי, יונתן נקונצ'ני, סיפר היום ל'כיפה' על היוזמה, "אני וחבר בשם דוד חורש מעמותת רימון (בוגרי יחידת רימון), החלטנו לעשות משהו בשביל יהודה. באנו עם הרעיון ליצור סרטון אל החברים בצוות והם התלהבו ומיד הסכימו לשתף פעולה". לדבריו, מטרת הסרטון היתה להעביר מסר חד וברור, "המסר שאנחנו רוצים להעביר זה שאנחנו לא מוכנים שיפקירו את חיילי צה"ל. אנחנו לא מוכנים שלוחם צה"ל יצא למלחמה ויפצע ושמשרד הביטחון והמדינה פשוט יפקירו אותו. אנחנו פשוט לא מוכנים לזה". לדברי נקונצ'ני, הלך הרוח הזה משותף לכל חברי הצוות ללא יוצא מן הכלל.