היום הראשון בכנסת: כלפא לא זיהה את מירב מיכאלי

יום מרגש נרשם במליאת הכנסת, עם הגעתם של הח"כים החדשים לסיור ראשון במליאה. יוני שטבון עלה על חליפה, איילת שקד התאפרה וזבולון כלפא קצת התבלבל (אבל נפרד מהסנדלים)

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 03/02/13 17:19 כג בשבט התשעג

היום הראשון בכנסת: כלפא לא זיהה את מירב מיכאלי
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

הח“כים החדשים של הכנסת ה-19 הגיעו היום (א‘) לביקור ראשון במשכן, להיכרות עם המליאה, הוועדות השונות ולשכותיהם העתידיות. זה היה יום מרגש ללא מעט חברי כנסת, מרביתם מ“יש עתיד“ וגם ”הבית היהודי“.

יוני שטבון עלה על חליפה, איילת שקד התאפרה וזבולון כלפא השאיר את הסנדלים בבית. שקד תיארה הבוקר את ההתרחשות במשכן הכנסת, בהתייחסות לכלפא, חברה לסיעה: ”הוא שואל אותי על החכי״ם החדשים , מי הם, ואז מצביע על מירב מיכאלי ושואל מי זאת? איש מיוחד זבולון, אין כמוהו“.

אבי וורצמן, אף הוא מ“הבית היהודי“, אמר היום כי הח“כים החדשים הם ”קבוצה נהדרת של חבר‘ה מכל הסיעות שבאים לפעול למען עם ישראל. אני בטוח שיהיו שיתופי פעולה רבים שלנו עם חברי כנסת מסיעות אחרות בחקיקה ובקידום יוזמות ונושאים חשובים בתחומים של חברה, רווחה, זהות יהודית, נגב גליל ועוד“. וורצמן, שנפרד באחרונה מתפקידו כסגן ראש עיירית באר שבע, אמר כי ”מצפה לנו הרבה עבודה ואשתדל מאוד להיות שליח נאמן של עם ישראל בכל תפקיד שיוטל עליי“.

הרב שי פירון, מספר 2 ברשימת ”יש עתיד“, לא הסתיר את ההתרגשות מהמעמד ההיסטורי. ”מרגשת אותי המחשבה להיכנס מחר בשערי הבית לקראת ימים מאתגרים ומשמעותיים“, אמר הרב פירון, שאמר כי הוא ”מתפלל שהענווה והיחס לכל אדם ילוו אותי לכל מקום ובכל תפקיד“.

דווקא יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, העדיף שלא להשתתף ביום ההשתלמות המיוחד, יחד עם חבריו לסיעה. ביום שלישי הקרוב ייפתח רשמית המושב הראשון של הכנסת, בטקס השבעה בו ישתתפו כל חברי הכנסת.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן