הח"כים ערכו סדר פסח סמלי לכבודו של פולארד

באירוע השתתפו נציגים מרוב סיעות הבית - ביניהן "הבית היהודי", הליכוד-ביתנו, יש עתיד ומרצ. השר אורי אריאל: "השאירו כסא ריק בליל הסדר וזכרו את יונתן"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 24/03/13 12:59 יג בניסן התשעג

הח"כים ערכו סדר פסח סמלי לכבודו של פולארד
יחצ, צילום: יחצ

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל יזם היום (א‘) סדר פסח סמלי לכבודו של המרגל הישראלי הכלוא בארה“ב, יונתן פולארד. היוזמה לסדר הסמלי הגיעה מצידו של השר אריאל וחברת הכנסת איילת שקד והשתתפו בו ראשי הסיעות, ח“כים ונציגי הסיעות השונות. בין היתר השתתפו הח“כים נחמן שי, ישראל אייכלר, יריב לוין, אילן גילאון, מיקי לוי ואלעזר שטרן.

”אנחנו אומרים בכל שנה ״בכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים״. לא את אבותינו בלבד גאל הקב“ה, אלא אף אותנו גאל עמהם. אנו פונים לציבור הישראלי ולעם היהודי כולו - ומבקשים שתזכרו בליל הסדר את הבטחתו של נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, לשחרר את פולארד. הבטחה זו יש לה רק אפשרות אחת, שתקויים לאלתר. אני קורא לכם להשאיר כסא ריק בליל הסדר הקרוב ולזכור את יונתן“, אמר השר אריאל.

יו״ר השדולה למען השבת פולארד, ח״כ איילת שקד, אמרה כי ”ראש הממשלה והנשיא צריכים להסתכל על האנשים שיושבים כאן ולהבין שאסור להרפות לאף יום. הנושא נתון בידיהם של רה"מ והנשיא. אני גם מבקשת מיהדות ארה"ב לעשות את המקסימום ומנשיא ארה״ב שלא יקשיח את ליבו וישחרר את יונתן פולארד“.

ח“כ לוין מהליכוד-ביתנו אמר כי ”האכזריות כלפי פולארד מנוגדים באופן מוחלט לערכים הדמוקרטיים הבסיסיים שגם אנו וגם ידידנו מארה"ב מאמינים בהם. אני משוכנע ששחרורו הקרוב יעשה צדק לא רק איתו באופן אישי אלא גם עם החברה האמריקאית כולה“.