החברים נפרדים מאייל: רציתי שתשיר את השיר שלך בחתונה שלי

בפרופיל הפייסבוק של אייל יפרח הי"ד כתבו עשרות חבריו מילות פרידה מרגשות. "לתאר אותך במילים זה לא אפשרי כי שום מילים לא יצליחו לתאר ילד כמוך. אתגעגע ובחיים לא אשכח אותך!!!"

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 01/07/14 12:53 ג בתמוז התשעד

החברים נפרדים מאייל: רציתי שתשיר את השיר שלך בחתונה שלי
באדיבות המשפחה, צילום: באדיבות המשפחה

עשרות חברים של אייל יפרח הי"ד, אחד משלושת הנערים החטופים שנרצחו בגוש עציון, כתבו על ה'קיר' שלו מילות פרידה מרגשות.

"נגמרה לה תקופה של שבועיים וחצי , ואיתה התקוות והאמונה, אחרי שבועיים וחצי של סבל וכאב אין סופי קיבלנו את הבשורה המרה והצפויה שלא נראה אותך יותר", כתב חבר וצירף תמונה.

"היה לי ולמשפחה שלי את הכבוד להכיר אותך, היה לי את הכבוד ללמוד איתך, ויש לי את הכבוד לדבר עלייך עכשיו", כתב. "לתאר אותך במילים זה לא אפשרי כי שום מילים לא יצליחו לתאר ילד כמוך, חכם, מוכשר,מתחשב, שהחיוך תמיד מרוח לו על הפנים. אבל דרכו של העולם שונה מהרצונות שלנו , ואיך אימא של נפתלי אמרה? ״אלוקים לא עובד אצלנו״ ״גם לאבא מותר לומר לא״ אז אבא אמר לא ולקח את אחד הילדים הטובים ביותר שלו כי לאחד כמוך מגיע לשבת שם למעלה לידו”.

"קראתי באחת הכתבות שאחד הנערים השתולל ולא נתן לחטיפה 'לעבור בקלות' מבלי שהודיעו מי זה, אין לי ספק שזה אתה! כי כזה אייל חזק ולא מפחד מאף אחד!”, הוא הוסיף. “פתאום הפגישה שארגנת שבוע לפני החטיפה מקבלת משמעות, בעצם,רצית שניפרד ממך כמו שצריך, ותאמת ,בהחלט נפרדנו ממך כמו שצריך באחד הערבים הכי מהנים שהיו לי בחיים.אני אוהב אותך ואני אתגעגע ובחיים לא אשכח אותך!!!”, הוא סיים.

( צילום מסך)

"'לנצח אחי אזכור אותך תמיד..'”, כתב חבר נוסף. “איל אחי היקר אין לך מושג כמה אני אוהב אותך וכמה אני רוצה אותך קרוב אלי אתה פשוט חסר לי ברמה פסיכית! אני רציתי שתשיר את השיר שלך בחתונה שלי אבל עכשיו כניראה שזה לא יקרה...אבל אל תדאג בלב שלי אתה תמיד! כל דבר שאני עושה,אני חושב עליך מתייעץ איתך אפילו שאתה לא נמצא פיזית לידי אתה בלב שלי תמיד..! אוהב אותך אחי היקר! עם ישראל חי וקיים!! אף אחד לא יצליח לשבור אותנו!”.

"אייל יפרח אח יקר תודה רבה על מי שהיית וכל מה שעשית אכזבה גדולה שלא תחזור ושמשהו כמוך כבר לא איתנו. מקווה שנתנקם בשמך שמור עלינו מלמעלה תמיד נזכור אותך אח!”, כתב שלישי.