החברה קדישא נגד אורלי וגיא

החברה קדישא תל אביב תובעת את העיתונאים גיא מרוז ואורלי וילנאי בשל פרסום תחקיר נגדה. לטענת החברה: "הכתבה נערכה בצורה מגמתית, התגובות נחתכו או עוותו"

חדשות כיפה אורי פולק 26/09/11 13:57 כז באלול התשעא

החברה קדישא נגד אורלי וגיא

החברה קדישא תל אביב הגישה תביעת לשון הרע נגד העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז, זאת בשל כתבת תחקיר נגד החברה קדישא שפורסמה במסגרת תוכניתם "אורלי וגיא בע"מ".

במהלך התוכנית, ששודרה לפני כחודש בערוץ 10, הציגו השניים תחקיר על שירותי הקבורה הניתנים בישראל. התחקיר קיבל את השם "תעשיית המוות" (או "כסף וקבורה נפגשים") ונועד להציג את חברה קדישא כמי שמנצלת את אלו אשר איבדו את יקיריהם למטרות רווח.

כעת תובעת החברה קדישא, באמצעות עורך דינם אשר אקסלרד, סכום של מיליון שקל בגין התחקיר. עו"ד אקסלרד טען בשם החברה קדישא כי החברה הוצגה כ"חברה רודפת בצע אשר כל מטרתה ניצול משפחות שזה הרגע שכלו את יקריהם על מנת להרוויח את כספן שלא ביושר".

כמו כן טוענים בחברה קדישא כי "באופן כללי התובעת טוענת כי הכתבה נערכה בצורה מגמתית, באמצעות זיוף העובדות ושיבושם, הכול מתוך אינטרס כלכלי גרידא. התגובות שנמסרו מטעם חברה קדישא נחתכו ועוותו, לא הובאו במלואן, אם בכוונת מכוון ואם מתוך רשלנות רבתי".

בכתב התביעה עונה החברה קדישא לכל הטענות, אשר עלו בכתבה, ומעל הכול מפריכה את הניסיון להציגה כמי שמייצרת לעצמה רווח על גבן של משפחות הנפטרים תוך ציון מצוקת המקום בבתי הקברות ברחבי המדינה.

כתב ההגנה טרם הוגש.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן