הותר לפרסום: גיל שפר הוא הבכיר לשעבר מלשכת נתניהו שמואשם בתקיפה מינית

שפר שהיה ראש הסגל של לשכת ראש הממשלה, מואשם שהטריד אשה בזמן נסיעה ושלקח אותה בכוח לדירה, שם נפגעה על ידי גברים נוספים. ראש סגל נוסף לשעבר, נחקר גם הוא בעבירות של מרמה והפרת אמונים

חדשות כיפה משה ויסטוך 01/12/16 12:34 א בכסלו התשעז

הותר לפרסום: גיל שפר הוא הבכיר לשעבר מלשכת נתניהו שמואשם בתקיפה מינית
דוברות ראש הממשלה, צילום: דוברות ראש הממשלה

גיל שפר, ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר, הוא הבכיר שחשוד בעבירות מין ואלימות. שפר מואשם בביצוע מעשים מגונים ובכליאת שווא.

כעת הותר לפרסום ששפר נחקר כבר לפני מספר שבועות במשטרה, לאחר שאשה התלוננה נגדו על כך שהתנהג עימה התנהגות בלתי הולמת. על פי תלונת האשה, שהיא אמנית במקצועה, לאחר שהופיעה בכנס שבו השתתף שפר, הוא הציע להחזירה לביתה. לטענתה, במהלך הנסיעה הוא ביצע את החשדות המיוחסות לו ומתלונתה עולה שלקח אותה בכח לדירה, שם נפגעה על ידי גברים נוספים.

בנוסף לכך, היום פורסם בחדשות 10 כי שפר נחקר גם על הידוע לו בפרשת המעונות ועל חלקו בחשדות לגלגול ההוצאות הפרטיות של המעונות אל אוצר המדינה. חקירתו באזהרה נעשתה לאחר שעזרא סיידוף, לשעבר סמנכ"ל משרד ראש הממשלה, סיפק ככל הנראה מידע שחייב את זימונו של שפר לחקירה.

חוץ משפר, אתמול פורסמו פרטים חדשים מחקירת ראש סגל לשעבר נוסף, ארי הרו שהחליף את שפר בתפקידו, החשוד בקבלת שוחד וביצוע עבירות מרמה והפרת אמונים. על פי החשדות, הרו שגם הוא כיהן בעבר כראש סגל לשכת רוה"מ, חשוד בביצוע עבירות מרמה והפרת אמונים סביב עסקה שביצע בטרם החל בתפקיד בשנת 2014, אז החליף את שפר שפרש.

הפרטים החדשים שפורסמו מצביעים עך כך שמכר את חברת הייעוץ שלו לזוג רופאים אמריקאים שאינם מתמחים בייעוץ פוליטי. המשטרה בודקת חשד לשוחד, מאחר והמכירה בוטלה אך הכסף לא הוחזר לזוג. הרו ובני הזוג מכחישים את החשדות טוענים שהכל נעשה כחוק.