הושק קמפיין רשימת "ירושלים מאוחדת" בראשות קינג ושקדי

הקמפיין החדש מבקש להציף את אחת הבעיות המרכזיות בעיר כהמשך להבטחותיו של קינג לטפל במועצת העיר החדשה בנושא שכונות התפר ובעיות הביטחון האישי הקיים שם מצד השכנים הערבים

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 27/09/13 10:43 כג בתשרי התשעד

הושק קמפיין רשימת "ירושלים מאוחדת" בראשות קינג ושקדי

רשימת "ירושלים מאוחדת בראשות שמואל שקדי ואריה קינג יצאה בימים האחרונים בקמפיין חוצות חדש לאחר האיחוד ביניהם, תחת הכותרת "לייהד את ירושלים! - לייהד בבניה ולייהד בתורה - הכיפות הסרוגות בעירייה".

הקמפיין החדש מבקש להציף את אחת הבעיות המרכזיות בעיר כהמשך להבטחותיו של קינג לטפל במועצת העיר החדשה בנושא שכונות התפר ובעיות הביטחון האישי הקיים שם מצד השכנים הערבים.

אריה קינג, ראש רשימת ״ירושלים מאוחדת״, אומר כי לאחר האיחוד עם אנשי המפד“ל בעיר, בראשות שמואל שקדי ״נפעל יחד כדי לקדם מטרה אחת משותפת בכל רחבי העיר כולל שכונות התפר - לייהד את העיר“.

”זאת משימה לאומית שתחל דרך חברי מועצת העיר הבאה שאנו נהיה חלק ממנה“, אומר קינג, ”כל ראש עיר שירצה לשתף עימנו פעולה יידע כי אנו באים להגן על התושבים היהודים בכל רחבי העיר המרגישים מאוימים וללא ביטחון ברחובות. כמי שפועל בנושא במשך 17 שנה, אני מרשה לעצמי לומר בגאווה כי אני מומחה בתחום ויודע כי ניתן לקדם הרבה מאד תוכניות כדי לקדם מטרה חשובה זו“.