הושקה מערכת הבחירות של "הבית היהודי" בחיפה

השר נפתלי בנט, שהשתתף באירוע, אמר: "תנו לנו עוד כוח בחיפה ונוכל לסייע טוב יותר". ח"כ שקד: "מאחורי חיפה ניצבים כל שרי הבית היהודי"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 10/09/13 12:15 ו בתשרי התשעד

הושקה מערכת הבחירות של "הבית היהודי" בחיפה
יהודה שטסל, צילום: יהודה שטסל

נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, השתתף אמש (ב‘) באירוע השקת מערכת הבחירות של ”הבית היהודי“ בחיפה, זאת לקראת הבחירות המקומיות המתקרבות.

בנט אמר לקהל, בו ישבו גם הוריו, ג‘ים ומירנדה בנט, תושבי חיפה, כי "כמי שגדל בחיפה והתחנך בה, אני מודע היטב לאיכויות הגבוהות המצויות כאן וליכולות המצויינות של העיר בתחומי המחקר והרפואה. ראש העיר אירח אותי כאן לאחרונה והציג בפני את שנעשה בשנים האחרונות. אמרתי לו שיש לנו עניין לעודד את חיפה להפוך למוקד הביו-רפואה של ישראל. יש עם מי לדבר כאן. תנו לנו עוד כוח בחיפה ונוכל לסייע טוב יותר".

באירוע השתתפו כ-400 איש, ביניהם סגן ראש העיר שי בלומנטל, הגיעו סגן יו"ר הכנסת ח"כ יוני שיטבון, חברת הכנסת איילת שקד ושר המדע לשעבר פרופ' דניאל הרשקוביץ, המשמש כיום כנשיא אוניברסיטת בר אילן.

"קודם כל אני רוצה להודות לאמא ולאבא", המשיך בנט, "עבורי, במסגרת פעילותי הציבורית, קיימות שתי משימות חשובות שהן מעל לכל מעשי: לעשות טוב לעם ישראל ולבנות מנהיגות יהודית. לצורך כך, יש לפעול מתוך משמעות ודאגה לציבור. לו היינו באופוזיציה, היה קל לנו להצהיר הצהרות. אולם אנו אחת משלוש זרועות הנמצאות על ההגה של המדינה ובכך אנו מחוייבים לדרך. המוקד שלנו היא לא ריקי כהן שמרוויחה 20 אלף שקל לחודש, אלא אותם אנשים שמרוויחים חצי מכך ופחות מזה. מסיבה זו למשל, חתמתי אתמול ביחד עם המעסיקים וההסתדרות על צו הרחבה לעובדי הקבלן בתחום הנקיון. זוהי אחת השכבות החלשות ביותר בישראל. אף אחד לא דאג להם עד כה".

ח"כ אילת שקד, ציינה בדבריה, כי "מאחורי חיפה ניצבים כל שרי הבית היהודי. שר הכלכלה, שר השיכון והשר לענייני גימלאים הופכים אותנו למפלגה משמעותית ביותר בתחום המוניציפאלי. ראו איזה היקף פעילות מרשים היה לנציג היחיד שלנו במועצת העיר חיפה בקדנציה הנוכחית - בשדרוג בתי ספר, בפתיחת כיתות לימוד חדשות, בהקמת מרכזים קהילתיים, בדאגה לשמירה על הזהות היהודית של ילדי העיר. חישבו עד כמה נוכל לסייע לאוכלוסיה, כאשר נכפיל ונשלש את כוחנו".

שי בלומנטל, אמר כי הוא רואה בפעילותו כתובת עבור כל אחד מאזרחי העיר, ללא שיוך למפלגה כזו או אחרת. "רק לאחרונה הוגש לי סיכום פעילותי האישית בקדנציה הנוכחית, במסגרתו סייעתי לכ-2000 איש שפנו אלי. בקדנציה הבאה נשאף לתרום לתחומי התעסוקה בעיר, לפיתוח המחקר, לשילוב אוכלוסיות שונות בשוק העבודה בטיפול ודאגה לגימלאים", סיכם בלומנטל.