הורי החשודים ברצח בכפר דומא: "משוכנעים כי ילדינו לא מעורבים"

הורי הנערים העצורים בחשד להצתה בכפר דומא מגנים את רצח משפחת דוואבשה אך משוכנעים כי ילדיהם הפכו לשעיר לעזאזל, ולא היו מעורבים.

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 28/12/15 13:38 טז בטבת התשעו

הורי החשודים ברצח בכפר דומא: "משוכנעים כי ילדינו לא מעורבים"
tps, צילום: tps

פרשת הצתת בני משפחת דוואבשה בכפר דומא ממשיכה לעורר סערה. היום יצאה הודעה מטעם מטה משפחות הנערים בה מבקשים בני משפחות העצורים להקים ועדת חקירה פרלמנטרית שתבחן את התנהלות חקירות הנערים.

ההורים מגנים את הרצח ומשוכנעים כי ילדיהם לא היו מעורבים, אלא נחקרים כתוצאה מלחץ ציבורי למצוא אשמים "אנו חוששים שכל מעצרם של ילדינו הינו תוצאה של לחץ ציבורי, שהוביל למעצרים חפוזים ולהפעלת עינויים קשים, רק כדי שיודו בפשע שלא ביצעו"

בהודעה שיצאה דורשים ההורים כי בועדת החקירה שתוקם יהיו חברים גם נבחרי ציבור: "אנו דורשים הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתהיה מורכבת מנבחרי העם שיבחנו את עדויות הילדים, יצפו בכל סרטי החקירה ויקבעו אם אכן בוצעו התעללויות בילדינו כפי שילדינו טוענים, וכן את ההשפלות הקשות המכוונות שנעשו כלפי המשפחות".

עוד נכתב בהודעה כי הפוליטיקאים, בינהם חברי כנסת דתיים מהבית היהודי וממפלגות אחרות, מגנים את החשודים "בלא דין וללא בירור העובדות" ולכן הם מתנגדים ל"השתלחות האוטומטית" הזו. "אנו קוראים למנהיגי הציבור לגלות אומץ לב ציבורי ולדרוש לחקור את פרשת העינויים בלא משוא פנים כדי להגיע לחקר האמת".

לפני כשבועיים נחשף כי החשודים עברו עינויים בחדרי חקירות השב"כ, מה שעורר הפגנות רבות המגנות את התנהלות שירות הביטחון הכללי. ביום שישי האחרון הוצמדו מאבטחי לשר החינוך נפתלי בנט מחשש לאיומים על חייו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן