הוריו של עמירם בן אוליאל:"מאמינים בחפותו של בננו ברצח"

הוריו של עמירם בן אוליאל, יצאו הבוקר בהודעה בה הם מגנים אלימות מכל סוג, מזועזעים מכתב האישום נגד בנם וטוענים כי הוא חף משפע.

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 03/01/16 12:06 כב בטבת התשעו

הוריו של עמירם בן אוליאל:"מאמינים בחפותו של בננו ברצח"
יחצ, מתוך הוידיאו, צילום: יחצ, מתוך הוידיאו

הבוקר הותר לפרסום כי עמירם בן אוליאל, בן 21 מירושלים, הוא הנאשם המרכזי במעשה הרצח של בני משפחת בוואבשה בכפר דומא. זאת לאחר חודש אינטנסיבי של חקירות השב"כ והמשטרה.

הוריו של אוליאל יצאו הבוקר בהודעה ואמרו כי הם המומים ומזועזעים מהחדשות המיוחסות נגד בנם: "אנו מאמינים בחפותו של בננו שתתברר בבית המשפט, ומקווים שבית המשפט ייחשף להתעללויות הקשות, אותם עבר במהלך השבועות בהם נחקר".

בסרטון שפורסם הבוקר, אומר אביו של הנאשם המרכזי בפרשת דומא, כי הם מתנגדים למעשה הרצח ולכל אלימות מכל סוג :"ברצוננו להדגיש כי אנו מתנגדים לכל אלימות ופגיעה בבני אדם".

בשבוע שעבר בהודעה שיצאה דרשו הורי העצורים בפרשת דומא להקים ועדת חקירה שתבחן את התנהלות השב"כ לאור העדויות לכאורה על התעללויות. הורי העצורים פרסמו כי הם מגנים את הרצח ומשוכנעים כי ילדיהם לא היו מעורבים, אלא נחקרים כתוצאה מלחץ ציבורי למצוא אשמים "אנו חוששים שכל מעצרם של ילדינו הינו תוצאה של לחץ ציבורי, שהוביל למעצרים חפוזים ולהפעלת עינויים קשים, רק כדי שיודו בפשע שלא ביצעו".

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/13201635392.mp4[/embed]

עוד ביקשו כי בועדת החקירה שתוקם יהיו חברים גם נבחרי ציבור: "אנו דורשים הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתהיה מורכבת מנבחרי העם שיבחנו את עדויות הילדים, יצפו בכל סרטי החקירה ויקבעו אם אכן בוצעו התעללויות בילדינו כפי שילדינו טוענים, וכן את ההשפלות הקשות המכוונות שנעשו כלפי המשפחות".

עוד נכתב בהודעה כי הפוליטיקאים, בינהם חברי כנסת דתיים מהבית היהודי וממפלגות אחרות, מגנים את החשודים "בלא דין וללא בירור העובדות" ולכן הם מתנגדים ל"השתלחות האוטומטית" הזו. "אנו קוראים למנהיגי הציבור לגלות אומץ לב ציבורי ולדרוש לחקור את פרשת העינויים בלא משוא פנים כדי להגיע לחקר האמת".