הונחה אבן הפינה למבנה הקבע בישיבת "שיח יצחק"

ראש הישיבה, הרב יאיר דרייפוס, אמר בטקס הנחת אבן הפינה למבנה הקבע של הישיבה, הפועלת במקום מאז שנת 1999, כי הישיבה "תהיה בית אלוקים ללימוד וחידוש התורה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 12/06/13 16:50 ד בתמוז התשעג

הונחה אבן הפינה למבנה הקבע בישיבת "שיח יצחק"
גרשון אלינסון, צילום: גרשון אלינסון

בשכונת הצפונית של אפרת שבגבעת הדגן, הונחה אתמול (ג‘) אבן הפינה למבנה הקבע של ישיבת "שיח יצחק" השוכנת במקום מאז שנת 1999. את הישיבה ייסד הרב שג“ר זצ“ל וכיום עומד בראשה תלמידו הרב יאיר דרייפוס.

"זהו יום מרגש ומלא סיפוק כאשר אנו רואים את הדרך הארוכה שנעשתה מגבעת טרשים רק בזכות העקשנות, החזון והחלוציות של הישיבה והתושבים זכינו להגיע לרגע הזה של תחילת בנין הקבע לישיבה“, אמר ראש המועצה עודד רביבי, ”רק מי שיש לו חלום, חזון, תכנית, תחושת שליחות ונכונות להקרבה יכול להגיע אל הרגע הזה".

ח"כ שולי מועלם רפאלי שיתפה את אנשי הישיבה והמשפחות בניסיונה האישי ואמרה שככל שהקשיים גדולים וארוכים יותר כך הצמיחה מתוכם גדולה ועצומה ובזכותם ראיית הטוב הולכת ומתעצמת. ח"כ מועלם גם ניצלה את ההזדמנות ובירכה את ראש הישיבה הרב יאיר דרייפוס לרגל צאת ספרו החדש - "נגיעות בשפת הלב" - אשר מייצג נאמנה את דרכה החינוכית ופורצת הדרך של ישיבת "שיח יצחק".

יו"ר הישיבה, משה מושקוביץ, אמר כי ”בגוש עציון חידשנו דרך מקורית להקמת ישובים ע"י הקמת ישיבה והתפתחות של שכונה סביבה וכך אנו עושים היום בהקמת ישיבת שיח יצחק בגבעת הדגן שבמהרה תהפוך גם לשכונה פורחת“. אחרון המברכים היה ראש הישיבה הרב יאיר דרייפוס שאמר: "היום אנחנו מתחילים לבנות את מבנה הקבע של ישיבת "שיח יצחק" אשר ראשית כל תהיה בית אלוקים ללימוד ולחידוש התורה אך יחודה יהיה בהיותה משכן האדם והיכל לרוח האנושית“.