ההתקפה הצליחה - החרם על בנט הוסר

אחרי שעובדי משרד החוץ החרימו את שר החינוך כי טען שהם אינם נאמנים למדינה, יו"ר עובדי משרד החוץ נפגש היום עם בנט לפגישת פיוס

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 17/01/16 15:58 ז בשבט התשעו

ההתקפה הצליחה - החרם על בנט הוסר
פלאש 90, צילום: פלאש 90

החרם הוסר: הבוקר תקף שר החינוך נפתלי בנט את ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאחר שנתניהו, המכהן גם כשר החוץ, לא מנע את חרם העובדים שהכריזו אתמול במשרד החוץ כנגד בנט. חנן גודר יו״ר עובדי משרד החוץ ביקש מהשר בנט להיפגש בארבע עיניים היום בצהריים (א') והשניים השלימו.

כזכור, החרם נגד בנט החל בעקבות דברים שהשמיע בראיון ביום שישי האחרון, בהם טען כי עובדי משרד החוץ אינם נאמנים ומסורים למדינת ישראל. בשיחה עם גודר הבהיר שר החינוך נפתלי בנט, שכוונתו הייתה רק לגבי מספר דמויות הפוגעות בישראל, ולא במכלול עובדי משרד החוץ המסורים.

גודר הזמין את השר לביקור במשרד החוץ להתרשם מכל הפעולות שלהם. השיחה התקיימה באווירה טובה. עוד אמר גודר כי אלון ליאל, אלי בר נביא ואילן ברוך הפועלים נגד ישראל ממש אינם מייצגים את עובדי המשרד הנפלאים.

בראיון ביום שישי שר החינוך תקף בראיון את עובדי המשרד בעקבות עמדותיו השמאלניות של ליאל ואמר: "אחרי כל זה צועקים שישראל מבודדת בעולם. אותי מטריד מאוד שהאדם שהיה אחראי על קידום המעמד הבינלאומי של ישראל, כשהוא לא בתפקיד - עושה הכל כדי לפגוע במעמדה של ישראל". הבוקר תקף בנט את נתניהו על כך שהחרם התקיים תחת חסותו של נתניהו, שמכהן כשר החוץ ולא עשה כנגדו דבר.