ההכנות לעצרת ההמונים בכיכר רבין נשלמות לקראת הגעתם של עשרות האלפים

עשרות אלפים צפויים להגיע לאירוע ´שרים יחד לשובם´ בנוכחות הרב ישראל מאיר לאו ונשיא המדינה הנבחר רובי ריבלין, בתפילה לחזרתם בשלום של שלושת החטופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/14 16:19 א בתמוז התשעד

ההכנות לעצרת ההמונים בכיכר רבין נשלמות לקראת הגעתם של עשרות האלפים
דוברות, צילום: דוברות

עצרת ההמונים שתתקיים הערב בשעה 19:30 בכיכר רבין כבר ידועה לכל וההכנות בכיכר בעיצומן. היום (א') בערב יתקיים אירוע ענק תחת השם 'שרים יחד לשובם' בנוכחות הרב ישראל מאיר לאו ונשיא המדינה הנבחר רובי ריבלין. בכל כלי התקשורת מדווחים על העצרת ונראה כי ישנה אחדות גדולה בעם ישראל בנוגע לאירוע ולחשיבותו, ללא פוליטיקה ובלי חלוקה למגזרים.

ההכנות לקראת האירוע, בהובלת המפיק דוד פדידה, כבר בשלבים מתקדמים וניתן להבחין בכיכר בבמה עם שלט האירוע וכן לראות את העוסקים במלאכה עובדים סביב השעון להצלחת האירוע.

מפיק האירוע דוד פדידה מסר: ״המטרה שלנו באירוע היא מתן חיבוק חם למשפחות החטופים ואיחוד כל גווני החברה הישראלית סביבן. גם הרשימה המגוונת של המופיעים באירוע מבטאת את שילוב הזרועות חוצה המגזרים. לצד צביקה פיק, ליאור נרקיס ועוד רבים וטובים, יופיעו על אותה במה גם אמנים דתיים כמו אוהד מושקוביץ, יונתן רזאל ואיציק דדיה".

האירוע ממומן על ידי ארגון ״משפחה אחת״ המסייע ומלווה נפגעי טרור ומשפחותיהם.

רשימת האמנים המלאה המופיעים באירוע הנם דוד ד'אור, טל שגב ויונתן רזאל, דודו פישר, עוזיה צדוק, ליאור נרקיס, קובי אפללו, איציק דדיה, צביקה פיק, להקת הרבנות הצבאית ואוהד מושקוביץ, קובי אוז ומירי מסיקה.

כמו כן, שלושת האימהות ינאמו בעצרת ועוד לפני כן, הן קוראות לכולם להגיע לכיכר למפגן של אחדות וסולידריות למען הבנים החטופים.

על-פי הצפי אמורים להגיע לכיכר עשרות אלפי אנשים אשר יגיעו כדי לחזק ולשיר יחד.

עקב כך, המשטרה תחסום את הצירים הבאים החל מ-18:00 בערב: אבן גבירול משאול המלך עד פנקס לשני הכיוונים, פרישמן מכיכר מסריק עד אבן גבירול, דוד המלך מוויצמן עד אבן גבירול, הדסה מבן גוריון עד אבן גבירול וארלוזורוב מוויצמן עד אבן גבירול. כמו כן ייסגרו כל הרחובות החוצים צירים אלה.

לטובת הגעה למקום יצאו הסעות מאורגנות בחינם מתחנת רכבת מרכז סבידור ומחניון רידינג בתל אביב החל מהשעה 18:30 וכן הסעות בתשלום מבנייני האומה בירושלים בשעה 18:00.