הדתיים בהרצליה נגד "טיב טעם": עובדים גם בחגים

תושבי שכונת "נווה ישראל" בעיר טוענים כי סניף "טיב טעם" המקומי "מצפצף" על החוק ופועל גם בתקופת החגים עד השעות הקטנות של הלילה. העירייה: ייערך שימוע בנושא

חדשות כיפה אורי פולק 16/10/11 13:12 יח בתשרי התשעב

הדתיים בהרצליה נגד "טיב טעם": עובדים גם בחגים
יחצ, צילום: יחצ

תושבים דתיים בהרצליה המתגוררים בשכונת "נווה ישראל" הביעו מחאה על פעילותו של סניף רשת "טיב טעם" באזור, הפועל גם בתקופת החגים עד השעות הקטנות של הלילה.

בידיעה שהתפרסמה בסוף השבוע האחרון בעיתון המקומי "זמן השרון" אמר אחד התושבים כי "במהלך חג שבועות האחרון הורתה העירייה לסניף לא לפתוח והם החליטו לצפצף על כולם ופתחו. כעת הם עושים שידור חוזר. ראש העירייה נדהמה מעזות המצח של 'טיב טעם' והבטיחה שתדאג שהנהלת הרשת תישמע לחוק, אך שום דבר לא קרה מאז. הם פתוחים עד מאוחר ביום שישי והיו פתוחים גם בראש השנה".

לדברי התושבים הדתיים באזור, "המקום הפך למעין אזור תעשייה כמו בהרצליה פיתוח, אך ההבדל הוא שזה נמצא בלב שכונת מגורים. לא ייתכן שהם יפגעו ברגשות הציבור הדתי ובמנוחתם של תושבי האזור ללא מענה. אם גם העירייה הרימה ידיים, אנחנו כבר לא יודעים למי לפנות".

התושבים פנו גם אל חבר מועצת העיר ירון עולמי, אשר התערב למענם והסביר כי בעלי העסקים במקום עושים ככל העולה על רוחם, מפני שאיש אינו אוכף נגדו את החוק. "הרצליה נראית כמו המערב הפרוע - אין דין ואין דיין. חנות אחת עושה ככל העולה על רוחה, גורמת למטרדי רעש ועוגמת נפש, גם בשבתות וגם בתקופת החגים, לכל הבניינים בסביבתה, והכול אף על פי שהעירייה יכולה וצריכה לאכוף את חוקי העזר שלה ולמנוע מהפרסה הזאת להימשך. לבי עם השכנים הסובלים", טען עולמי.

עולמי הביע תקווה כי העירייה "תתחיל לנקוט באמצעים נגד החנות, כפי שהובטח לי ולתושבים עוד בשנת 2009, בעקבות שאילתא שהגשתי בנושא".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה כי "מנהלי החנות קיבלו דוח וייערך שימוע". ברשת "טיב טעם" סירבו להגיב לידיעה.