הדר גולדין בראיון לפני כשנה: "גדלנו על אהבת העם והארץ"

קצין גבעתי סג"מ הדר גולדין גדל במשפחה ציונית דתית בכפר סבא ולמד בישיבה התיכונית ברעננה. בראיון עם אחיו לפני כשנה סיפר: "גדלנו על אהבת העם והארץ. זה משהו מהבית"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/08/14 15:38 ה באב התשעד

הדר גולדין בראיון לפני כשנה: "גדלנו על אהבת העם והארץ"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בעוד השעות נוקפות, גובר החשש לחטיפתו של קצין חטיבת גבעתי סג"מ הדר גולדין. לפני פחות משנה רואיינו גולדין ואחיו התאום באתר ערוץ 7 וסיפרו על חיים משותפים בכפר סבא, דרך מכינת עלי ועד לסיום קורס קצינים יחד.

הדר גולדין הוא בן למשפחה ציונית דתית בכפר סבא. הדר, ואחיו התאום צ', גדלו במסגרות החינוך הדתיות לאומיות, למדו יחד בבבית הספר (הישיבה) המדעי אמי"ת בכפר בתיה ושימשו כמדריכים בתנועת הנוער בני עקיבא.

לאחר סיום הישיבה התיכונית למד גולדין יחד עם אחיו התאום במכינת בני דוד בעלי, אשר ידועה כבית גידול לקצינים. "גדלנו על אהבת העם והארץ. גם הסבים שלנו ניצולי שואה שהשתתפו במלחמת העצמאות. אבא שלנו מג"ד במילואים, זה משהו מהבית. אצלנו אין הרבה דיבורים אבל יש בעיקר את החיים, הרבה חינוך, הרבה אהבה ובעיקר חינוך לדעת לקבל החלטות".

משפחתו של הדר סיפרה בגאווה על שני הבנים, אשר סיימו יחד קורס קצינים לפני כשנה, הדר בחטיבת גבעתי וצ' ביחידה מובחרת: "גידלו אותנו עם הרבה אהבה לשליחות, ועם הרצון להתקדם ולתת. אנחנו חושבים שכל אחד צריך לדעת להתמסר ולתת ולאו דווקא בשרות קרבי אלא בכל תחום, להיות תמיד מוכן לסחוב את האלונקה ביחד מתוך מסירות למען העם והארץ".

במהלך הראיון סיפרו האחים כי בצבא נפרדנו ושמחנו להיפגש שוב בקורס קצינים, זה תמיד טוב שיש בן אדם שמשלים אותך. במבחן המסכם של הקורס, הגענו למצב שיום שלם למדנו ביחד, אנחנו יודעים בדיוק איך השני חושב וזה נהדר, אפילו הצלחנו ללמוד ביחד את כל מסכת ברכות". על השירות בצבא במנותק סיפרו "עד עכשיו הייתה לנו חברותא משותפת בגמרא בשבתות, יש לנו גם את הטיול הרגיל של ימי שישי ונראה איך זה יסתדר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן