הבלניות ילבשו מדים אחידים ויענדו תגי זיהוי

המועצה הדתית בירושלים החלו ביוזמה חדשה במסגרתה הבלניות במקוואות ילבשו מדים אחידים ויענדו תגי זיהוי עם שמן המלא, במטרה לאפשר לקהל הלקוחות תחושת שירות ואמון

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 02/04/14 10:14 ב בניסן התשעד

המועצה הדתית בירושלים החלו לאחרונה ביוזמה חדשה במסגרתה ילבשו הבלניות במקוואות מדים אחידים ויענדו תגי זיהוי עם שמן המלא, זאת במטרה לחזק את תחושת השירותיות במקום.

על פי המשרד לשירותי דת, מטרת הענקת המדים והתגים היא לתת לקהל הלקוחות תחושת שירות ואמון טובה יותר באמצעות הכרת שמה של הבלנית. כך יוכלו הטובלות לדווח על פעילותן של הבלניות.

המדים וצורתן, נקבעו על ידי הבלניות עצמן, אשר התבקשו להצביע על הדוגמה המקובלת עליהן מבין מבחר מדים. מדובר בשני סוגי צווארונים ובשני צבאים: סגול וטורקיז. מאחורי היוזמה עומד יו"ר המועצה הדתית בירושלים יהושע ישי.

(צילום: יחצ)

סגן השר לשירותי דת בירך על המהלך ואמר "אנחנו יודעים שככל ששירותי הדת ישתפרו, כך יגדל מספרם של צרכני הדת שמעוניינים לקבל את שירותינו. עד היום רבים הרגישו חוסר נוחות לעשות זאת". ישי הוסיף כי "מטרתנו היא ליצור אווירה נוחה וידידותית בין קהל הלקוחות לבין ספקי השירות. זאת, מלבד לפרט הטכני שלא אחת נגרם נזק לבגדי בלניות שנפגעו מחומרי ניקיון. מעתה הן יוכלו להחליף במקרה כזה את מדי הייצוג שלהן".

(צילום: יחצ)