"הבית היהודי": מקבלים גל פניות של מתפקדים מאוכזבים מ"הליכוד"

במפלגה טוענים כי אירועי הימים האחרונים הובילו לפניות מצד חברי ליכוד המעוניינים להצטרף למפלגת "הבית היהודי": "הפונים מבינים כי השפעתם בליכוד מוגבלת ולכן הם מעוניינים להתפקד אלינו"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 07/06/12 12:05 יז בסיון התשעב

"הבית היהודי": מקבלים גל פניות של מתפקדים מאוכזבים מ"הליכוד"
יחצ, צילום: יחצ

במפלגת "הבית היהודי" טוענים כי דחיית "חוק ההסדרה" והמדיניות שמוביל באחרונה ראש הממשלה בנימין נתניהו ביחס לפינוי שכונת גבעת האולפנה בבית אל, מעוררת גל פרישה של מתפקדי "ליכוד" לטובת "הבית היהודי".

ועדת המפקד של "הבית היהודי" מדווחת כי בימים האחרונים התקבלו פניות של חברי ליכוד המעוניינים לבטל את חברותם במפלגה ולהתפקד ל"בית היהודי". "הפונים אומרים כי התייאשו מן האפשרות לשנות מתוך פעילות בתוך הליכוד והם מבינים שהשפעתם בתנועה מוגבלת ולכן מעוניינים להצטרף ולהתפקד למפקד הציונות הדתית ולסייע בהקמת אלטרנטיבה לליכוד", אומרים במפלגה לכיפה.

בעקבות הפניות, ועדת המפקד תפרסם בסוף השבוע הקרוב מודעות בעיתונות הארצית והמגזרית, בה יפורט הסבר לטובת מתפקדי הליכוד המעוניינים להצטרף לשורות "הבית היהודי". באופן עקרוני, חבר ליכוד פעיל צריך לבטל את חברותו באמצעות שליחת הודעה למוסדות הליכוד, בפקס או במייל, ולאחר מכן לעדכן גם את רשם המפלגות. רק לאחר שני השלבים הראשונים מבוטלת למעשה החברות במפלגה הקודמת בתום 30 יום, לאחריהם ניתן להתפקד למפלגה אחרת.