הבית היהודי לשטבון: מצפים ממך להודיע על התפטרות מתפקיד סגן יו"ר הכנסת

בישיבת סיעת הבית היהודי תקפו חברי כנסת ושרים את יוני שטבון בנוגע להצבעתו נגד חוק הגיוס. אורי אריאל השווה את מעשיו כקצין היורה בגב חייליו המסתערים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/03/14 15:03 יח באדר ב'

הבית היהודי לשטבון: מצפים ממך להודיע על התפטרות מתפקיד סגן יו"ר הכנסת
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

חברי הכנסת של הבית היהודי תקפו בחריפות את ח"כ יוני שטבון על הצבעתו כנגד עמדת המפלגה בנושא חוק הגיוס במהלך ישיבת הסיעה שקיימה השבוע ובנט אף דרש משטבון להודיע על התפטרותו מתפקידו כסגן יו"ר הכנסת.

"מהיום אנחנו צריכים להיכנס לחדר הסיעה עם נעליים גבוהות", אמר אחד מחברי הכנסת בציניות כשהוא מתייחס לנעליים הצבאיות אותם הביא שטבון בעבר לכנסת וכן לאמרתו של בוגי יעלון בדבר נחשים, בכיכול, בקריה, בתקופת היותו רמטכ"ל. זאב קם שחשף ב-nrg את הדברים, הביא את דבריה של ח"כ איילת שקד, יו"ר הסיעה, שאמרה "זה כמו לתקוע סכין ולסובב אותו".

ח"כ שולי מועלם דרשה משטבון להודיע על התפטרותו מתפקיד סגן יו"ר הכנסת ובנט הבהיר כי "אני מצפה ממך להודיע על כך עד לסוף השבוע". השר אורי אריאל המשיל את מעשיו של שטבון לקצין אשר יורה בגב חייליו אשר מסתערים קדימה בשדה הקרב. שולי מועלם: "הוא לא ראוי לייצג את המפלגה יותר"

ח"כ שטבון השיב לחבריו כי לא התכוון לפגוע באופן אישי באף אחד מהם וכי הוא מתנצל בפני מי מהם שנפגע ממנו. "כל מה שאגיד עכשיו ייפול על אוזנייםערלות ולכן אני מעדיף שלא להגיב לדברים שהוטחו בפני", אמר.