הבית היהודי: הושק המירוץ לבחירות המוניציפאליות

שלושה חודשים לפני הבחירות המקומיות, ערכה המפלגה כנס ראשי מטות להסברת ניהול המטות בערים השונות. "מעכשיו המרוץ מתחיל באופן רשמי", אומרים במפלגה

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 12/07/13 11:36 ה באב התשעג

הבית היהודי: הושק המירוץ לבחירות המוניציפאליות
יחצ, צילום: יחצ

קצת יותר משלושה חודשים לפני הבחירות המוניציפאליות, ערכה מפלגת ”הבית היהודי“ כנס בנחלים, בו השתתפו ראשי המטות המוניציפאליים ברחבי הארץ. בכנס השתתפו יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ איילת שקד, ח"כ שולי מועלם, ח"כ מוטי יוגב וח"כ יוני שטבון וכ- 300 ראשי מטות.

בכנס נחשף כי ”הבית היהודי“ תריץ רשימות בכמעט 100 מקומות. לראשי הרשויות מתמודדים מטעמה עליזה בלוך בבית שמש, אריה פרג'ון בטירת הכרמל, משה אוחיון באופקים, זהר ללו בקרית מלאכי, אלישע חובב לבני עי"ש ואריאל וייס באלקנה.

הערב נועד להציג למטות המתמודדים את הידע הניהולי, הארגוני והמשפטי של ההתמודדויות. כדי לשמור על טוהר המידות ולהימנע מאי סדרים ומחוסר ניהול תקין, הן בפן המשפטי והן בפן הכלכלי, היועץ המשפטי של המפלגה, עו"ד איתן הברמן, הודיע למשתתפים כי לא תתקיים פעילות כספית עצמאית. לדבריו, כל העניינים הכספיים, הכוללים הכנסות והוצאות, ינוהלו דרך חשבון בנק משותף, על פי דרישת מבקר המדינה.

מנהל מטה מוניציפאלי ארצי, אלרואי אסרף, הציג את הדרכים המעשיות לניהול הקמפיין. בערב הוצגה תוכנה לניהול ספר בוחרים וספר בחירות. התוכנה החכמה מאפשרת לכל מקום לנהל את הנתונים שלו ביעילות, ולמפלגה לעקוב אחר פעילות המטות השונים.

מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, ומנכ"ל תקומה, נחי אייל, בירכו את הנוכחים. "כנס כזה זו הוכחה שהמפלגה חיה ותוססת", הבהיר אורבך, "אנו רואים בזה המשך הצלחה מהבחירות האחרונות ובניית הבסיס לחירות הבאות. ברשימות השונות ברחבי הארץ יש נציגים מכל הגוונים - דתיים וחילוניים כאחד. בחמישה מקומות אנחנו מריצים מועמדים לראשות העיר. אלו דברים שמאפיינים מפלגה חפצת שלטון".

נחי אייל הוסיף כי "שיתוף הפעולה בין ניר לביני הניב הצלחות מאוד גדולות ברחבי הארץ. בניגוד לפרסומים השונים, מלבד מקום אחד או שניים הרשימות מסוכמות ונעשה את המרב למנף את ההצלחה גם בחירות המוניציפאליות".