הביני“שים גויסו לפיקוד העורף

בני הישיבות שגוייסו שירתו בשירות עורפי וכעת הם מיועדים לסייע לפיקוד העורף ביישובי הדרום. הגיוס התבצע באמצעות הודעות SMS שנשלחו לביני“שים

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 21/11/12 12:28 ז בכסלו התשעג

הביני“שים גויסו לפיקוד העורף

אמש נרשם אחד הימים הקשים מתחיל מבצע עמוד ענן ברצועת עזה. נזק רב ברכוש ואף בנפש, במספרים שלא היו קודם לכן. לאחר פעילות לילית של חיל האוויר ופעילות רבת היקף של פיקוד העורף, היום נקראו לגיוס בצו 8 גל שני של בני ישיבות אשר נמצאים בשלב השני של שירותם הצבאי, שלב הישיבה.

בהודעה בהולה שקיבלו מספר רב של בני ישיבות נקראו להתייצב היום (ד‘) ב-09:00 בבוקר בבסיס תל השומר. בני הישיבות שגוייסו שירתו בשירות עורפי ומיועדים לסייע בזירה העורפית. הם יגיעו לעיר אשדוד ויצטרפו שם לפיקוד העורף בסיוע לאזרחים. בני הישיבות התבקשו להביא עמם ציוד למשך זמן של שבוע. על אף שהפסקת אש נראית באופק, בצה"ל מכינים עצמם לעוד ימים קשים של לחימה ועוד יותר קשים בהתמודדות העורפית של המבצע.

מסתמן כי בני הישיבות יצטרפו לפיקוד העורף במתן היענות לאזרחים במצוקה ופעילות חיזוק במרחבים המוגנים. כמו כן, הגעה למקום פגיעה ומתן סיוע שם. כזכור, גם במבצע ”עופרת יצוקה“ ובמלחמת לבנון השנייה גוייסו בצו 8 בני ישיבות ששירתו בשירות עורפי וסיועו בהכנת מקלטים לתושבים ובהעברת ציוד ומשימות שונות אחרות בעורף הלחימה.

אמש נורו 170 רקטות לתחום מדינת ישראל עם תוצאות קשות של מספר הרוגים אזרחים וחייל צה"ל כמו גם פגיעות רבות ברכוש.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן