האם עצור בפרשת דומא ניסה להתאבד?

השב"כ והמשטרה מכחישים כי אחד הקטינים החשודים בפרשה ניסה להתאבד, אך על פי תמונה שהגיעה למערכת נראית אחת מידיו של הקטין פצועה.

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 30/12/15 13:05 יח בטבת התשעו

האם עצור בפרשת דומא ניסה להתאבד?
יחצ חוננו, צילום: יחצ חוננו

למרות הכחשות השב"כ ופוליטיקאים בכירים, תמונה שמתפרסמת היום מציגה כי אחד החשודים בפרשת דומא ככל הנראה פגע בעצמו במהלך החקירות. התמונה צולמה כשבועיים לאחר שנטען כי ניסה לחתוך את ורידיו, אך הצלקת והגלד נראים בבירור.

עורכי הדין של הקטין העצור בשב"כ, הצליחו לצלם את פרקי ידיו שנראות פצועות. השב"כ, ובעקבותיו פוליטיקאים בכירים, הכחישו את טענות עורכי הדין על כך שהקטין ניסה לחתוך את ורידיו ולשים קץ לסבל העינויים.

עורכי הדין ראו את החתכים על ידיו של הקטין, כאשר התאפשר להם לפגוש אותו לאחר 21 יום בהם נמנע ממנו מפגש עם עו"ד. לאחר שגילו את הנעשה, דרשו כי הדבר יתועד בתיק החקירה, והתברר כי ידיו של הנער הוצגו בפני השופט. בעקבות כך נמצא הנער תחת השגחה צמודה של שב"ס, ועבר מספר בדיקות פסיכיאטריות.

עו"ד חי הבר המייצג את הנער מטעם ארגון חוננו אומר בתגובה: "תמונה אחת שווה אלף מילים. במדינת ישראל קטין נחקר, מעונה עד שהוא מגיע למצב שהוא מנסה לשלוח יד בנפשו. צר היה לקרוא את הכחשות היחידה החוקרת למעשים, והניסיון לזרות חול בעיני הציבור, שעה שהדברים מתועדים וממוסמכים בתיק החקירה. אני מניח שלאחר שחומרי החקירה יתגלו, ומידת העינויים והמכות, והחריגה מהנהלים שהתרחשו בחקירה הזו יפורסמו, הציבור יזדעזע וילמד להבין איפה האמת ואיפה השקר".

אמש (ג') בית משפט המחוזי מרכז בלוד דחה את ערר המשטרה והורה על שחרורו למעצר בית של החשוד בפרשת דומא שהוגשה כנגדו הצהרת תובע בחשד לקטטה עם בדואים לפני כשנתיים ללא קשר לארוע בדומא.

שלשום (ב') בצהריים פרסמו בני משפחות הנערים החשודים בפרשה מכתב בו הם מגנים את הרצח שאירע בכפר דומא, אך משוכנעים כי ילדיהם לא היו מעורבים ודרשו להקים ועדת חקירה פרלמנטרית.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן