האם משי-זהב בדרך ל"האח הגדול"?

יו"ר זק"א נפגש עם הפקת התוכנית והביע נכונות עקרונית להשתתפות בעונת ה-VIP של הריאליטי הפופולארי, במידה ויתאפשר לו לשמור שבת וצניעות

חדשות כיפה אורי פולק 21/07/11 12:26 יט בתמוז התשעא

האם משי-זהב בדרך ל"האח הגדול"?

הפקת "קשת" כבר נערכת במרץ לקראת עונת ה-VIP של תוכנית הריאליטי הפופולארית "האח הגדול", ולראשונה מסתמן כי מועמד חרדי צפוי להשתתף בתוכנית. יהודה משי-זהב, יו"ר ארגון זק"א, נפגש השבוע עם הפקת התוכנית והביעה נכונות עקרונית להשתתף בהרכב הסלבריטאים שישתתפו בריאליטי - כך דיווח הבוקר (ה') העיתון "ידיעות אחרונות".

על פי הדיווח, הפקת התוכנית פנתה באחרונה לכמה ידוענים וביקשה מהם לקחת חלק בעונה החדשה של תוכנית הריאליטי. בין היתר פנתה ההפקה גם למשי-זהב, שהביע את הסכמתו ואף גיבש הסכם עקרוני עם ההפקה, שבמידה ויאושר, יוכל להשתתף בעונת ה-VIP של התוכנית אשר תתחיל בעוד מספר חודשים.

ואולם בשיחה עם אתר "כיכר השבת", הבהיר משי-זהב כי לא ישתתף בתוכנית אם התנאים העקרוניים שהציג לא יאושרו. "במידה ואראה שאנשי ההפקה באים לקראתי בתכנים יהודיים החשובים לי, כמו: הקפדה על צניעות, שמירת שבת, וארגיש שאוכל לקדם בתוכנית את הערכים בהם אני מאמין ולגרום לקירוב לבבות בין חלקי העם ולקדש שם שמים - אין שום סיבה שבעולם שלא אשתתף בתוכנית", אמר יו"ר זק"א.

משי-זהב אישר את המשא ומתן שקיים מול ההפקה וציין כי מגעים דומים התנהלו גם בעונה הקודמת, אך בוטלו ברגע האחרון בשל אילוצי לוח-זמנים מצידו. "בשבוע האחרון שוב פנו אליי והציעו לי לקחת חלק בתוכנית. בשבוע הבא אני צפוי לפגוש את אנשי "קשת", ונראה כיצד יתקדמו הדברים", הבהיר משי-זהב, שהדגיש כי "אם מטרת המפיקים היא שאהיה על תקן "נער שעשועים" של התוכנית, אסרב בכל מחיר".

מהפקת "האח הגדול" טרם נמסרה תגובה לדברים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן