האם מנחם הורוביץ יתמודד ברשימת הליכוד לכנסת?

בכיר בליכוד טוען כי ראש הממשלה מעוניין לקדם את מועמדותו של הורוביץ כך שייבחר לרשימה כנציג אחד המחוזות. הורוביץ: קיבלתי הצעות משתי מפלגות. כרגע לא עוזב את עולם התקשורת"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 04/12/14 09:44 יב בכסלו התשעה

האם מנחם הורוביץ יתמודד ברשימת הליכוד לכנסת?
פלאש 90, צילום: פלאש 90

המירוץ לגיוס טאלנטים למפלגות השונות מתחמם. אתר וואלה פרסם היום כי בכיר בליכוד טוען שראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין לגייס את חברו, העיתונאי מנחם הורוביץ כך שייבחר כנציג אחד המחוזות.

הורוביץ עצמו מסר כי כרגע אינו מתכוון לעזוב את עולם התקשורת. “ביממה האחרונה קיבלתי שתי הצעות משתי מפלגות שונות ובינתיים אין לי שום כוונה לעזוב את עולם התקשורת", אמר. ניתן להעריך כי המפלגה השנייה ממנה קיבל הורוביץ פניה היא הבית היהודי. בחודשים האחרונים משדר הורוביץ תכנית קבועה ברדיו גלי ישראל, ונחשב באופן כללי כאחד מנציגיה הבולטים של הציונות הדתית בתקשורת, ועל כן אם אכן אחת המפלגות תצליח לשכנע אותו להתמודד, תקבל לא מעט קולות הן מהציבור הדתי והן מהציבור הכללי.

מדובר בניסיון גיוס ראשון של טאלנט למפלגה כזו או אחרת, אך בוודאי לא האחרון. בליכוד מנסים לגייס טאלנטים נוספים למפלגה, ובין היתר נשמעו שמותיהם של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ורמי לוי. שמועות בבית היהודי מדברות על מנכ"ל רשות השירות הלאומי שר שלום ג'רבי ואישים נוספים. לפני מספר ימים רצו שמועות עקשניות בנוגע למועמדותה של העיתונאית אמילי עמרוסי, אך היא הפריכה את הטענות בצורה פומבית, כשכתבה בפייסבוק שאין כל סיכוי כי תתמודד.

“לא רצה לשום מקום. ריד מיי ליפס, גזרו, שמרו ותעשו צילומסך. תודה על המחמאות ואני לא נעלבת. אני את השליחות שלי עושה במקומות אחרים ותודה לבורא עולם שנתן לי איפה (בינתיים. עובדת בשני כלי תקשורת שמאוימים בסגירה, ישראלה-יום וערוץ 10)”, כתבה עמרוסי.

"השאיפות שלי כוללות דיבוב סרטי ילדים, כתיבת פרוזה, עיתונות כתובה ומשודרת, דוקו, וללמוד לאפות. הכי קרובה שאהיה לזירה הפוליטית זה בוועד הורים בגן ליאורה, והמקסימום שאני מוכנה לעשות שקשור לריצה זה בתוך קניון, בסופעונה", הוסיפה.