האם מח"ט גבעתי דרש ששרית חדד לא תופיע בפני החיילים כי היא אישה?

גורמים בחטיבת גבעתי טוענים כי אל"מ עופר וינטר לא הסכים להופעתה של אישה מול חיילים, ועל כן בוטלה הופעתה של שרית חדד לטובת משה פרץ. דובר צה"ל: ההופעה בוטלה מסיבות טכניות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 11/08/14 07:06 טו באב התשעד

האם מח"ט גבעתי דרש ששרית חדד לא תופיע בפני החיילים כי היא אישה?
מאיר ברכיה, צילום: מאיר ברכיה

האם מח"ט גבעתי ביצע הדרת נשים? כך לפחות טוענים גורמים שהובאו בynet.

ב-17 לאוגוסט הייתה אמורה הזמרת שרית חדד להופיע בפני חיילי חטיבת גבעתי, בפיקודו של אל"מ עופר וינטר, הזכור מהמקרה בתחילת מבצע צוק איתן, כשכתב 'שמע ישראל' בדף מפקד וזכה לגינויים. ברגע האחרון בוטלה הופעתה. על פי הטענות מפקד החטיבה סירב שאישה תופיע בפני החטיבה שלו.

ההופעה, אשר הייתה אמורה להתקיים בדרום הארץ מול 5000 חיילי גבעתי, לא בוטלה, אלא שבמקום חדד יופיע הזמר משה פרץ. על פי גורמים שהובאו בכתבה בניגוד להופעתה של חדד, שהייתה אמורה להיות בהתנדבות מלאה, ההוצאות הלוגיסטיות של פרץ יעלו לצה"ל 15 אלף שקל, זאת על אף שפרץ יופיע בהתנדבות.

ממשרד יחסי הציבור של שרית חדד נמסר: "נעשתה פנייה מחטיבת גבעתי בבקשה להופעת התנדבות ושרית נענתה בחיוב. לא ידוע לנו מעבר לכך אף פרט נוסף. שרית תמיד נענית בשמחה להופעות בפני חיילים. אנחנו עדיין מחכים לתשובות ונשמח להופיע בפני חיילי צה"ל באשר הם".

תגובת דובר צה"ל: "בשבוע הבא עתידה להתקיים עצרת לחיילי חטיבה גבעתי, בה יופיע אמן בפני החיילים. ההחלטה בדבר זהות האמן המופיע באירוע החטיבתי התקבלה בהתאם להעדפת חיילי החטיבה. המח"ט ביקש לבחון אפשרות לקיים הופעה של הזמרת שרית חדד לצד הופעתו של הזמר משה פרץ, אך הדבר נפסל מנסיבות טכניות".

בסביבתו של משה פרץ אישרו לynet כי ההופעה נקבעה בהתראה קצרה אולם ללא קשר למקרה: "כל ההופעות האלה נקבעות מעכשיו לעכשיו, הרי לא חזינו את המלחמה".